Awad E.M., Ghaziri H.M., 2004, Knowledge Management, Pearson Education International, New Jersey.
Bukowitz W., Williams R., 2000, The Knowledge Management Fieldbook, Prentice Hall, London.
Collins H., 2003, Enterprise Knowledge Portals, Hardcover.
Dalkir K., 2005, Knowledge management in theory and practice, Elsevier Butter-worth-Heinemann, Oxford.
Firestone J.M., 2003, Enterprise Information Portals and Knowledge Management, Elsevier Butterworth-Heinemann, Oxford.
Goluchowski J., 2005, Technologie informatyczne w zarządzaniu wiedzą w organizacji, Akademia Ekonomiczna, Katowice.
Gregory С., 2002, Enterprise Portals: The Business Case for Enterprise Information Portals, Pitman Publishing, London.
Grudzewski W.M., Hejduk I.K., 2004, Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie, Difin, Warszawa.
Nicholas D., 2001, Ocena potrzeb informacyjnych w dobie Internetu, idee, metody, środki, Wydawnictwo SBP, Warszawa.
Nonaka I., Takeuchi H., 2005, Kreowanie wiedzy w organizacji, Poltext, Warszawa 2000.
Relich-Majnusz J., Portale korporacyjne wspomagające zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie na przykładzie Kompanii Węglowej S.A., praca napisana pod kier. E. Ziemby, Akademia Ekonomiczna, Katowice.
Sadalski Ł., 2005, Doświadczenia IBM w budowie portalu własnego i klientów, prezentacja firmy IBM podczas konferencji pt. Intranetowe portale korporacyjne, Warszawa.
Staś T., 2004, Rola portalu korporacyjnego w organizacji uczącej się, w: Systemy wspomagania organizacji, red. T.P. Miąs i H. Sroka, Akademia Ekonomiczna, Katowice.
Sullivan D., 2003, Proven Portals: Best Practices for Planning, Designing, and Developing Enterprise Portals, Addison-Wesley, New York.
Wiig K., 1993, Knowledge Management Foundations: Thinking about Thinking - How People and Organizations Create, Represent and Use Knowledge, Schema Press, Arlington.
Ziemba E., 2007a, Portale korporacyjne, w: Strategie i modele gospodarki elektronicznej, red. CM. Olszak i E. Ziemba, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
Ziemba E., 2007b, Technologie informatyczne w zarządzaniu wiedzą niejawną, w: Strategie i modele gospodarki elektronicznej, red. CM. Olszak i E. Ziemba, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
Ziemba E., 2005, Zastosowanie eksploracji danych do analizy i oceny serwisów internetowych, w: Systemy wspomagania organizacji, red. T. Porębska-Miąc i H. Sroka, Akademia Ekonomiczna, Katowice.