Data publikacji : 2009-02-28

Zarządzanie wiedzą w praktyce na przykładzie przedsiębiorstwa o strukturze rozproszonej Komputronik SA

Łukasz Balicki



Abstrakt

Poprawnie przebiegająca komunikacja pomiędzy poszczególnymi uczestnikami organizacji jest podstawowym czynnikiem, które mogą się przyczynić do osiągnięcia przez nią sukcesu. Każda z organizacji niezależnie od charakteru swojej działalności opracowuje własne wzorce i standardy dotyczące komunikacji. Są one kombinacją przyjętych standardów oraz doświadczeń osób zaangażowanych w budowanie danej organizacji. Firma Komputronik SA jest typowym przykładem organizacji o strukturze rozproszonej. Pozytywne efekty konsekwentnie prowadzonej strategii rozwoju firmy niosą ze sobą konieczność rozwiązywanie nieustannie pojawiających się problemów zarządzania tak dużą instytucją. Szczególne wyzwania wynikają z rozproszonej struktury firmy. Dotyczą one przede wszystkim komunikacji, przepływu informacji, a także przepływu wiedzy. (abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Komunikowanie w przedsiębiorstwie, Wiedza, Zarządzanie wiedzą, Zdalne nauczanie, Relacje z klientami



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Balicki, Łukasz. (2009). Zarządzanie wiedzą w praktyce na przykładzie przedsiębiorstwa o strukturze rozproszonej Komputronik SA. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 22(22). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/1702

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP