Chechelski P., 2015, Wpływ korporacji handlowych na polski rynek spożywczy, Zagadnienia Ekonomiki Rolnej, nr 343(2): 3-15.
Czapla A., 2018, Efekty funkcjonowania w sieci międzyorganizacyjnej na przykładzie składów budowlanych Grupy PSB S.A., Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, nr 4: 120-129.
Garczarek-Bąk U., 2016, Przegląd marek własnych sieci handlowych w Polsce i na świecie, Marketing i Rynek, nr 9: 2-14.
Gosik B., 2016, Wpływ międzynarodowych sieci na przekształcenia handlu detalicznego w Polsce, Prace Komisji Geografii Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geograficznego, nr 30: 109-123.
KPMG, 2015, Na rozdrożu. Wyzwania i priorytety sieci spożywczych w Polsce, raport, www.assets.kpmg.com/content/dam/kpmg/pdf/2016/03/Raport-KPMG-Na-rozdrozu-Wyzwania-i-priorytety-sieci-spozywczych-w-Polsce.pdf [dostęp: 17.06.2018].
Kowalik P., 2018, Grupa PSB, czyli jak stawić czoła zagranicznym sieciom, Wełecz: Grupa PSB Handel SA.
Momot R., 2016, Rynek detaliczny handlu spożywczego w Polsce, Warszawa: Fundacja Republikańska.
Procontent Communication, 2016, Sieci handlowe oczami Polaków - raport Procontent, raport, www.procontent.pl/wp-content/uploads/2016/07/Sieci-handlowe-oczami-Polakow_Procontent_31-05-16.compressed.pdf [dostęp: 17.06.2018].
PWC, 2015, Rynek handlu detalicznego w Polsce. Potencjalne skutki wprowadzenia węgierskich rozwiązań regulacyjnych dla polskich sieci handlowych, raport, www.pwc.pl/pl/publikacje/assets/raport_rynek_handlu_detalicznego_w_polsce.pdf [dostęp: 17.06.2018].
Roland Berger, 2016, Polski rynek handlu spożywczego 2010-2020, raport, www.rolandberger.com/ publications/publication_pdf/polski_rynek_handlu_spo_ywczego_w_2010_2020_szczeg__ owa_analiza_segmentu_convenience_i_supermarket_w_proximity.pdf [dostęp: 16.06.2018].
Raporty roczne Grupy Polskie Składy Budowlane za lata 2003-2017, www.grupapsb.com.pl/grupa-psb/raporty-roczne, [dostęp: 17.06.2018].
Słownik Języka Polskiego [hasło: wartość], www.sjp.pwn.pl/sjp/wartosc;2534732.html [dostęp: 14.06.2018].
Urban S., Michałowska M., 2012, Wpływ sieci handlowych na funkcjonowanie oraz perspektywy rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw na przykładzie województwa lubuskiego, Ekonomia, nr 4(21): 191-209.