Badzińska E., 2011, Konkurowanie przedsiębiorstw w segmencie młodych konsumentów, Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Baruk A.I., Iwanicka A., 2016, Aktywność prosumpcyjna polskich nabywców na rynku dóbr konsumpcyjnych, Handel Wewnętrzny, t. 3(362): 37-49.
Brabham D.C., 2012, Motivations for Participation in a Crowdsourcing Application to Improve Public Engagement in Transit Planning, Journal of Applied Communication Research, Vol. 40(3): 307-328.
Bylok F., 2013, Konsumpcja, konsument i społeczeństwo konsumpcyjne we współczesnym świecie. Katowice: Wydawnictwo Naukowe Śląsk.
Bylok F., 2016, Prosumpcja na rynku energii elektrycznej w perspektywie teoretycznej, Biblioteka Źródłowa Energetyki Prosumenckiej, http://ilabepro.polsl.pl/bzep/static/ uploads/BYLOK_Felicjan_-_PROSUMPCJA_NA_RYNKU_ENERGII_ELEKTRYCZNEJ_W_PERSPEKTYWIE. pdf [dostęp: 30.04.2016].
Bywalec Cz., Rudnicki L., 2002, Konsumpcja, Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Doligalski T., 2013, Internet w zarządzaniu wartością klienta, Warszawa: Oficyna Wydawnicza SGH.
Garcia-Ruiz R., Ramirez-Garcia A., Rodriguez-Rosel M., 2014, Media Literacy Education for a New Prosumer Citizenship, Comunicar, Vol. 43(22): 15-23.
Grudzewski W.M., Hejduk I.K., Sankowska A., Wańtuchowicz M., 2010, Sustainability w biznesie czyli przedsiębiorstwo przyszłości. Zmiany paradygmatów i koncepcji zarządzania, Warszawa: Poltex.
Izvercianu M., Seran S., Buciuman C.F., 2012, Changing Marketing Tools and Principles in Prosumer Innovation Management, European Conference on Management, Leadership & Governance, Academic Conferences International Limited, Kidmore End: 246-255, http://search. proquest.com/docview/1326751610? accountid=45580 [dostęp: 20.03.2014].
Jelonek D., 2013, Prosumption in Creating Value for the Customer, Proceedings of International Scientific Conference "Business Management - Practice and Theory in the 21st Century", 6-7 June 2013, Nitra, Slovakia.
Jelonek D., Stępniak C., Turek T., 2015, Prosumpcja w regionalnych społecznościach elektronicznych dla potrzeb przedsięwzięć miejskich, Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, nr 243: 151-164.
Kotler P., 1986, The Prosumer Movement: A New Challenge for Marketers, Advances in Consumer Research, Vol. 13(1): 510-513.
Mikołajczyk Z., 1999, Techniki organizatorskie w rozwiązywaniu problemów zarządzania, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Mróz B., 2013, Konsument w globalnej gospodarce. Trzy perspektywy, Warszawa: Oficyna Wydawnicza SGH.
Nasri G., 2012, Why Consumers are Increasingly Eager to Trade Data for Personalization, www.digitaltrends.com/social-media/why-consumers-are-increasingly-eager-to-trade-data-for-personalization [dostęp: 1.03.2014].
Reitz A., 2012, Social Media's Function in Organizations: a Functional Analysis Approach. Global Media Journal, Vol. 5(2): 41-56.
Sinclaire J.K., Vogus C.E., 2011, Adoption of Social Networking Sites: an Exploratory Adaptive Structuration Perspective for Global Organizations, Information Technology and Management, Vol. 12(4): 294-314.
Song E.-J., Kang M.-S., 2016, A Study on the Platform of Knowledge Integration for Customer Feedback in B2C Service Industry, International Journal of Information and Communication Technology, Vol. 8(1): 26-36, http://dx.doi.org/10.1504/ ijict.2016.073637 [dostęp: 10.09.2016].
Taherparvar N., Esmaeilpour R., Dostar M., 2014, Customer Knowledge Management, Innovation Capability and Business Performance: a Case Study of the Banking Industry, Journal of Knowledge Management, Vol. 3(18), www.emeraldinsight.com/journals.htm?issn=1367-3270 &volume=18&issue =3 [dostęp: 12.05.2014].
Tapscott D., Williams A.D., 2008, Wikinomia, Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne.
Toffler A., 1980, The Third Wave, New York: Bantam Books.
Ziemba E., 2011, Prolegomena do zastosowania technologii i systemów informatycznych na potrzeby prosumpcji, Informatyka Ekonomiczna. Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Vol. 22(212): 368-378.
Ziemba E., Eisenbardt M., 2014, Prosumers' Eagerness for Knowledge Sharing with Enterprises - a Polish Study, Online Journal of Applied Knowledge Management, Vol. 2(1): 40-58.
Ziemba E., Eisenbardt M., 2015, Prosumers' Participation in Business Processes, Online Journal of Applied Knowledge Management, Vol. 3(1): 114-127.
Ziemba E., Eisenbardt M., 2016, Incentives Encouraging Prosumers to Knowledge Sharing - Framework Based on Polish Study, Online Journal of Applied Knowledge Management, Vol. 4(2): 146-166.