Anderson P., What is Web 2.0? Ideas, technologies and implication for education, www.jisc .ac.uk/media/documents/techwatch/tsw07 01b.pdf, 2007 [06.2012].
Cyfrowa gospodarka. Kluczowe trendy rewolucji cyfrowej. Diagnoza, prognozy, strategie reakcji, red. D. Batorski, Warszawa 2011.
Bauman Z., Konsumowanie życia, Wyd. UJ, Kraków 2009.
Blogi firmowe - wyższy poziom komunikacji z klientem, http://msp.nf.pl/Artykul/11087/Blogifirmowe- wyzszy-poziom-komunikacji-z-klientem/blog-blog-firmowy-jak-pisac-blog-promocja [11.10.2012].
Dąbrowska A., Janoś-Kresło M., Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, Wyd. Difin, Warszawa 2010.
DiNucci D., Fragmented Future, Design & New Media, www.darcyd.com/ fragmented_future.pdf [8.10.2012].
Facebook. Newsroom. (2012), http://newsroom.fb.com/content/default.aspx?NewsArea Id=22 [26.08.2012].
Fuchs Ch., Web 2.0. Prosumption, and Surveillance, Surveillance & Socjety 8(3), s. 288-309, www.surveillance-and-society.org [5.06.2012].
Gach D., Pozyskiwanie i wykorzystywanie wiedzy klientów, E-mentor 2008, nr 1(23).
Gustafsson A., Kristensson P., Lofgren M., Witell L., Idea generation: customer co-creation versus traditional market research techniques, Journal of Service Management 2011, nr 22(2), s. 140-159.
Jak rozpoznać bańkę spekulacyjną?, http://prnews.pl/analizy/jak-rozpoznac-spekulacyjna-banke- 62247.html [20.09.2012].
Jaślan M., W kryzysie biznes przenosi się do Internetu, http://technologie.gazeta.pl [11.10.2012].
Kelly K., Nowe reguły gospodarki. Dziesięć przełomowych strategii dla świata połączonego siecią, Wyd. Wig Press, Warszawa 2001.
Laberschek M., Nowe trendy w promocji polskich teatrów, http://kulturasieliczy.pl/nowe-trendy-wpromocji- polskich-teatrow [11.10.2012].
Levy M., WEB 2.0 implications on knowledge management, Journal of Knowledge Management 2009, nr 13(1), s. 120-134.
Lilley S., Grodzinsky F., Gumbus A., Revealing the commercialized and compliant Facebook user, Journal of Information, Communication and Ethics in Society 2012, nr 10(2), s. 82-92.
NASDAQ, www.nasdaq.com [8.10.2012].
O'Really T., What Is Web 2.0. Design Patterns and Business Models for the Next Generation of Software, http://oreilly.com/web2/archive/what-is-web-20.html [8.10.2012].
Prahalad C.K., Ramaswamy V., Co-Creation Experiences: The Next Practice in Value Creation, Journal of Interactive Marketing 2004, nr 18(3).
Radziszewska A., Wykorzystanie kreatywności prosumentów w kontekście rozwoju mediów społecznościowych, Studia Ekonomiczne, Wyd. UE w Katowicach, Katowice 2011.
Raport Mediascope Europe 2012, IAB Europe, www.iabeurope.eu/ news.aspx [5.12.2013].
Raport Social Media: A Ty komu ufasz? Marka w serwisach społecznościowych, IAB Polska, 2012, www.iabpolska.pl [5.12.2013].
Statystyki Wikipedii na dzień 31 lipca 2012 r., http://stats.wikimedia.org/PL/Sitemap.htm [9.09.2012].
Tapscott D., Williams A.D., Wikinomia. O globalnej współpracy, która zmienia wszystko, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa 2008.
Technologie informatyczne firmy 2.0, red. K. Kania, Wyd. UE w Katowicach, Katowice 2010.
Toffler A., Trzecia fala, PIW, Warszawa 1997.
YouTube. Statystyki, www.youtube.com/t/press_statistics [9.09.2012].
Wikipedia. The Free Encyklopedia, http://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia [9.09.2012].
Wikipedia Statistics. Contributors, http://stats.wikimedia.org/EN/TablesWikipediansContributors.htm [9.09.2012].
Witell L., Gustafsson A., Lofgren M., Identifying ideas of attractive quality in the innovation process, TQM Journal 2011, nr 23(1).
Xie Ch., Bagozzi R.P., Troye S.V., Trying to prosume: toward a theory of consumers as cocreators of value, Academy of Marketing Science Journal 2008, nr 36(1), s. 109-122.
Ziemba E., Prolegomena do zastosowań technologii i systemów informatycznych na potrzeby presumpcji, w: Informatyka ekonomiczna, red. J. Korczak, H. Dudycz, Wyd. UE we Wrocławiu, Wrocław 2011.
Zwick D., Bonsu S.K., Darmody A., Putting Consumers to Work: Co-Creation and New Marketing Govern-Mentality, Journal of Consumer Culture 2008, nr 8.