Data publikacji : 2013-06-30

Wybrane formy aktywności konsumentów wspierane ICT

Monika Eisenbardt



Tomasz Eisenbardt



Abstrakt

W kontekście ekonomicznym branża IT może budzić skojarzenia z nie tak dawnym kryzysem wywołanym przez tzw. bańkę internetową. W istocie jednak przyczyną tego kryzysu nie były same technologie informacyjno-komunikacyjne, a spekulacje giełdowe. Produkty branży IT mogą wręcz być pomocne przy minimalizowaniu skutków kryzysu. Obecnie szereg dostępnych rozwiązań z zakresu technologii informacyjno-komunikacyjnej (ICT) pozwala na minimalizację kosztów operacyjnych przedsiębiorstw lub wytworzenie wartości dodanej, która może przyczynić się do pozyskania, utrzymania lub zwiększania przewagi konkurencyjnej firm, które je stosują. Jednym z przykładów takich rozwiązań są działania wspierające prosumpcję, wspomaganą narzędziami ICT. W niniejszym artykule zaprezentowano wybrane technologie z zakresu informatyki i komunikacji oraz rozwiązania kojarzone z Web 2.0. Technologie te przedstawiono jako instrumentarium, mogące w pośredni sposób posłużyć minimalizacji skutków recesji w ujęciu mikroekonomicznym.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Konsument, Web 2.0, Technologia informacyjna, Zachowania klientów



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Eisenbardt, M., & Eisenbardt, T. (2013). Wybrane formy aktywności konsumentów wspierane ICT. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 48(3). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/1877

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP