Aplikacja mobilna w 16 PKO Poznań Maraton, www.imprezysportowe.pl/aktualnosci, Aplikacja_ mobilna_w_16_PKO_Poznan_Maraton,83,27127.html [10.10.2015].
Berbeka J., Ewolucja form i roli obiektów sportowych w turystyce miejskiej, w: Turystyka miejska. Prawidłowości i determinanty rozwoju, red. T. Babińska, Wyd. UE w Katowicach, Katowice 2013.
Bowdin G., McDonnell I., Allen J., O'Toole W., Events Management, John Wiley & Sons, Sydney 1999.
Budner W., Organizacja wielkich imprez sportowych jako wyraz konkurencyjności miasta, w: Lokalne i regionalne problemy gospodarki przestrzennej, red. nauk. W. Gulczyński, Wyd. Wyższej Szkoły Biznesu w Gorzowie Wielkopolskim, Gorzów Wielkopolski 2012.
Budner W., Organizacja imprez biegowych źródłem korzyści dla różnych beneficjentów, w: Marketing imprez biegowych, red. Z. Waśkowski, Bogucki Wyd. Naukowe, Poznań 2014.
Choong-Ki Lee, Yong-Ki Lee, B.E. Wick, Segmentation of Festival Motivation by Nationality and Satisfaction, "Tourism Management" 2004, No. 25,
The European Health & Fitness Market 2015, Europe Active, Deloitte, www.virke.no/bransjer/ Documents/Euopean Health Fitness Market Report 2015 - kortversjon Norge.pdf [10.10.2015].
Freyer W., Rolle und Bedeutung von Großveranstaltungen für den Tourismus, w: Erfolgskonzepte im Tourismus III, Regionalmarketing - Großveranstaltungen - Marktvorschung, Linde Verlag, Wien 2005.
Goździor Ł., Poznań: know-how komunikacji, "ThinkTank", zima 2010/2011, nr 4(7).
Lubowiecki-Vikuk A.P., Basińska-Zych A., Sport and Tourism as Elements of Place Branding. A Case Study on Poland, "Journal of Tourism Challenges and Trends" 2011, Vol. IV(2).
Matecki P., Semrau J., Sport jako element budowy przewagi konkurencyjnej miast i regionów, w: Marketing dla sportu, IV Dni Marketingu Sportowego, red. H. Mruk, K. Kropielnicki, P. Matecki, Sport & Business Foundation, Poznań 2006.
Megatrends 2015. Making a Sense in World in Motion, Earnst & Young, www.ey.com/Publication/ vwLUAssets/ey-megatrends-report-2015/$FILE/ey-megatrends-report-2015.pdf [10.10.2015].
Kozak M.W., Wielkie imprezy sportowe. Korzyść czy strata?, "Studia Regionalne i Lokalne Uniwersytetu Warszawskiego" 2010, nr 1(39).
Piotrowski P., Metody oceny skuteczności wydarzeń w kształtowaniu wizerunku miejsca, s. 113-115, www.ue.katowice.pl/uploads/media/8_P.Piotrowski_Metody_oceny_skutecznosci_wydarzen. pdf [10.10.2015].
Rein I., Shields B., Place Branding Sports: Strategies for Differentiating Emerging, Transitional, Negatively Viewed and Newly Industrialised Nations, "Place Branding and Public Diplomacy" 2007, No. 3.
Rübner W., Eventarten, Zielsetzungen/Zielgruppen, w: Eventmanagement und Marketing im Sport. Emotionale Erlrbnisse und kommerzieller Erfolg, Hrsg. A. Hebbel-Seeger, J. Förster, Erich Schmidt Verlag, Berlin 2008.
Schulke H.J., Sportliche Großveranstaltungen als Stadtmarketing und Sportentwicklung, w: Eventmanagement und Marketing im Sport, Emotionale Erlebnisse und kommerzieller Erfolg, Hrsg. A. Hebbel-Seeger, J. Förster, Erich Schmidt Verlag, Berlin 2008.
Shrank M.D., Sports Marketing: A Strategic Perspective, Prince Hall, New Jersey 2002.
Sport & Physical Activity, European Commission, "Special Eurobarometer" November-December 2013, No. 412, publication march 2014, http://ec.europa.eu/public_opinion/archives/ebs/ ebs_412_en.pdf [10.10.2015].
Sportowa dekada - Multisport zmienia przyzwyczajenia Polaków, rynek świadczeń pozapłacowych oraz branże fitness, raport Benefit Systems S.A., Warszawa 23 lutego 2015, www.benefitsystems. pl/artykul/komunikaty-prasowe/raport-sportowa-dekada-multisport-zmienia-przyzwyczajeniapolakow- rynek-swiadczen-pozaplacowych-oraz-branze-fitness [10.10.2015].
Strategia rozwoju miasta Poznania do roku 2030, aktualizacja, Poznań 2013, s. 213-215, www.poznan. pl/mim/main/strategia-rozwoju-miasta-poznania-do-roku-2030-aktualizacja-2013,p,14886,26 640,26644.html [10.10.2015].
Superbrands Poland, edycja V, Rada Marek, Warszawa 2011.
Top promocji polskich miast, powiatów i regionów, raport badania przeprowadzonego przez Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc, styczeń 2013, www.gruparmf.pl/_files/Upload/ Files/MiR/PDFy/RAPORT2013.pdf [10.10.2015].
Trendy na rynku fitness, "Spa Inspirations", marzec-kwiecień 2014, nr 2(20).
Thompson W.R., Worldwide Survey of Fitness Trends for 2015: What's Driving the Market, " ACSM's Health & Fitness Journal", November/December 2014, No. 18(6), s. 8-17, http:// journals.lww.com/acsm-healthfitness/toc/2014/11000 [10.10.2015].
Wrona K., Grywalizacja i gry oraz ich potencjał do wykorzystania w strategiach marketingowych, "Marketing i Rynek" 2013, nr 10.
Zahorski T., 360° na Narodowym, w: Raport ThinkTank, Sport + Biznes + Efektywność. Najlepsze praktyki sponsoringu sportowego korzyści wizerunkowe i komunikacyjne dla firm, "Think-Thank" 2013.
Zanger C., Das Eventpotential von Sprtarten, w: Handbuch Sportmanagement, Hrsg. Ch. Breuer, A. Thiel, Hofmann Verlag, Schorndorf 2005.
Żuryński R., Organizacja wielkoformatowych imprez sportowych przy uwzględnieniu orientacji ekologistycznej, "Nauki o Zarządzaniu. Management Science" 2014, nr 1(18).
www.miastowformie.pl/o-nas [10.10.2015]
www.poznan.pl/sport [10.10.2015]
www.sportowawarszawa.pl [10.10.2015]
www.szkolawformie.pl [10.10.2015]
www.wroclaw.pl/sport-i-rekreacja [10.10.2015]