Published : 1997-06-30

Praktyczne aspekty konstruowania umów obligacyjnych przedsiębiorstw

Adam Samborski



Abstract

W erze narastającej konkurencji rynkowej, rosnącej dynamiki zjawisk gospodarczych, koniecznością stało się wykorzystywanie dostępnych instrumentów finansowych w celu finansowania działalności rozwojowej przedsiębiorstw. Polski rynek kapitałowy, choć jeszcze niedoskonały, stwarza już duże możliwości dla operatywnych firm poszukujących na nim kapitału. Jednym ze źródeł zasilania kapitałowego przedsiębiorstw są obligacje. Finansowanie firm za pomocą emisji obligacji budzi zainteresowanie uczestników polskiego rynku kapitałowego, stąd też przedmiotem poniższych rozważań jest problem właściwej konstrukcji umów obligacyjnych, właściwej tzn. takiej, która odpowiadałaby wymaganiom rynku polskiego. (fragment tekstu)

Keywords:

Bonds, Enterprises, Market competition, Capital market



Details

References

Statistics

Authors

Download files

PDF (Język Polski)

Citation rules

Samborski, A. (1997). Praktyczne aspekty konstruowania umów obligacyjnych przedsiębiorstw. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 6(3). Retrieved from https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/1047

Altmetric indicators


Cited by / Share



Publisher
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
University
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

About:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP