Data publikacji : 1997-06-30

Praktyczne aspekty konstruowania umów obligacyjnych przedsiębiorstw

Adam Samborski



Abstrakt

W erze narastającej konkurencji rynkowej, rosnącej dynamiki zjawisk gospodarczych, koniecznością stało się wykorzystywanie dostępnych instrumentów finansowych w celu finansowania działalności rozwojowej przedsiębiorstw. Polski rynek kapitałowy, choć jeszcze niedoskonały, stwarza już duże możliwości dla operatywnych firm poszukujących na nim kapitału. Jednym ze źródeł zasilania kapitałowego przedsiębiorstw są obligacje. Finansowanie firm za pomocą emisji obligacji budzi zainteresowanie uczestników polskiego rynku kapitałowego, stąd też przedmiotem poniższych rozważań jest problem właściwej konstrukcji umów obligacyjnych, właściwej tzn. takiej, która odpowiadałaby wymaganiom rynku polskiego. (fragment tekstu)

Słowa kluczowe:

Obligacje, Przedsiębiorstwo, Konkurencja rynkowa, Rynek kapitałowy



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Samborski, A. (1997). Praktyczne aspekty konstruowania umów obligacyjnych przedsiębiorstw. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 6(3). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/1047

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP