References
Baggio R., Cooper C., Knowledge Transfer in a Tourism Destination: the Effects of a Network Structure, "The Service Industries Journal" 2010, vol. 30, nr 10.
Czakon W., Dynamika więzi międzyorganizacyjnych przedsiębiorstwa, Wyd. AE im. Karola Adamieckiego w Katowicach, Katowice 2007.
Czakon W., Równowaga a wzrost - relacja odwróconego U w naukach o zarządzaniu, "Przegląd Organizacji" 2012, nr 10.
Czakon W., Sieci w zarządzaniu strategicznym, Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2012.
Gulati R., Does Familiarity Breed Trust? The Implications of Repeated Ties for Contractual Choice in Alliances, "Academy of Management Journal" 1995, vol. 38, nr 1.
Rumelt R. P., How much does industry matter?, "Strategic Management Journal" 1991, vol. 12, nr 3.
Uzzi B., Social Structure and Competition in Interfirm Networks: The Paradox of Embeddedness, "Administrative Science Quarterly" 1997, vol. 42, nr 1.