Adamska, A., T. Dąbrowski, Marketing i finanse w przedsiębiorstwie, C.H. Beck, Warszawa 2007.
Dembińska-Cyran, 1., J. Hołub-Iwan, J. Ferenc, Zarządzanie relacjami z klientem, Difin, Warszawa 2004.
Efektywność marketingu, red. W. Wrzosek, PWE, Warszawa 2005.
Johnson, M. D., Customer Orientation and Market Action, Prentice Hall, Englewood Cliffs, NJ 1998.
Kaplan, R. S., D. P. Norton, Strategiczna karta wyników. Jak przełożyć strategię na działanie. PWN, Warszawa 2002.
Koszty i efekty działań marketingowych, red. L. Garbarski, Wydawnictwo SGH, Warszawa 2008.
Kotler, Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner & S-ka, Warszawa 1994.
Kotler, Ph., G. Armstrong, J. Saunders, V. Wong, Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002.
Marciniak, В., Badanie satysfakcji klientów - problemy i metody badawcze, "Marketing i Rynek" 2000, nr 11.
Marketingowe testowanie produktów, red. S. Sudoł, J. Szymczak, M. Haffer, PWE, Warszawa 2000.
Mazurek-Łopacińska, K., Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe, PWE, Warszawa 2003.
Smyczek, S., Badanie lojalności konsumentów na rynku z wykorzystaniem metody TRI*M, w: Marketingowe badania bezpośrednie - zastosowania, pod red. R. Milic-Czerniak, Difin, Warszawa 2005.
Stum, D., A. Thiry, Building Customer Loyalty, "Training and Development Journal", April 1991.
Szwajca. D., Zadowolenie i lojalność klienta jako miary pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa, w: Nowoczesność przemysłu i usług. Procesy restrukturyzacji i konkurencyjności w przemyśle, red. J. Pyka, TNOiK, Katowice 2007.
Szymczak, J., M. Urbaniak, Satysfakcja klienta jako wyznacznik działalności przedsiębiorstw, "Marketing i Rynek" 2006, nr 12,
Woodruff, R. В., S. F. Cardial, Know Your Customer. New Approaches to Understanding Customer Value and Satisfaction, Blackwell Publishers Inc., Cambridge, Mass. 1996.
Wrzosek, W., Wokół efektów marketingu, "Marketing i Rynek" 2006, nr 5.
Wskaźniki marketingowe, red. R. Kozielski, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004.
Zadowolenie klientem, lecz nie nadmiernym kosztem, "Zarządzanie na Świecie" 1998, nr 4.