Published : 2000-12-30

Lojalność klientów indywidualnych wobec banków na świecie i w Polsce

Marek Śliperski



Abstract

Autor zajął się w tekście usługami bankowymi świadczonymi klientom indywidualnym (tzw. bankowość detaliczna). Usługi te - zdaniem autora - stanowią ten fragment tynku, który przechodzi obecnie na świecie największe zmiany. Omawiane jest pojęcie lojalności klienta indywidualnego i jej znaczenie w nowoczesnych strategiach rynkowych instytucji finansowych, w tym zwłaszcza banków. Autor szczególnie dużo uwagi poświęca czynnikom, które wywierają największy wpływ na poziom tej lojalności: zakresowi usług, ich jakości oraz sposobom dystrybucji. W drugiej części tekstu omawiany jest charakter lojalności klientów indywidualnych wobec banków działających w Polsce.(abstrakt oryginalny)

Keywords:

Banking services, Retail banking, Individual clients



Details

References

Statistics

Authors

Download files

PDF (Język Polski)

Citation rules

Śliperski, M. (2000). Lojalność klientów indywidualnych wobec banków na świecie i w Polsce. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 13(13). Retrieved from https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/1798

Altmetric indicators


Cited by / Share



Publisher
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
University
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

About:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP