Data publikacji : 1996-12-30

Ocena bankowej obsługi przedsiębiorstw

Bożena Kołosowska



Abstrakt

Po roku 1989 działające w Polsce banki uzyskały prawo do decydowania o przedmiocie swej działalności, o wielkości akcji kredytowej, o wysokości stóp procentowych od depozytów i kredytów. Od tej pory istnieje pełna dobrowolność w nawiązywaniu kontaktów bank- przedsiębiorstwo. Przedsiębiorstwo może korzystać z usług kilku banków czy też jego oddziałów. (fragment tekstu)

Słowa kluczowe:

Banki, Przedsiębiorstwo, Źródła finansowania, Relacje z klientami



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Kołosowska, B. (1996). Ocena bankowej obsługi przedsiębiorstw. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 3(3). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/1065

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP