Data publikacji : 2013-08-30

Interesariusze i typy orientacji etycznej w kodeksach etycznych firm

Tomasz Czakon



Abstrakt

Autor przedstawia analizę treści 49 kodeksów etycznych firm o różnym charakterze: krajowych i międzynarodowych, dużych i małych, z różnych obszarów działalności gospodarczej. Poszukuje w nich częstotliwości występowania różnych grup interesariuszy oraz typów orientacji etycznej. Dochodzi do zaskakujących wniosków, sprzecznych z wieloma sugestiami obecnymi w literaturze przedmiotu.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Etyka, Kodeks etyki, Etyka przedsiębiorstwa



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Czakon, T. (2013). Interesariusze i typy orientacji etycznej w kodeksach etycznych firm. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 49(4). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/1190

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP