Data publikacji : 2011-02-28

Analiza zachowania użytkowników Internetu przy wykorzystaniu metody głębokiej inspekcji pakietów jako narzędzia do prowadzenia interaktywnych działań marketingowych

Mariusz Czmok



Abstrakt

W artykule przedstawiono na podstawie praktycznych przykładów możliwości, jakie daje użycie metody głębokiej analizy pakietów, a także opisano zagrożenia dla prywatności osób korzystających z sieci, jakie niesie śledzenie działań przeprowadzanych przez nich w Internecie. Omówiono także wykorzystanie możliwości tej metody podczas tworzenia reklam interaktywnych, tj. takich, w których o doborze treści dla poszczególnych grup użytkowników decyduje analiza ich wcześniejszych zachowań i działań podejmowanych podczas obecności w Internecie. (abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Internet, Użytkownicy internetu, Marketing internetowy



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Czmok, M. (2011). Analiza zachowania użytkowników Internetu przy wykorzystaniu metody głębokiej inspekcji pakietów jako narzędzia do prowadzenia interaktywnych działań marketingowych. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 32(32). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/1521

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP