Allee, V., 1997, The Knowledge Evolution: Expanding Organizational Intelligence, Butterworth -H einemann.
Caldwell F., Harris K., 2002, Cykl popularności metod zarządzania wiedzą w roku 2002, w: Knowledge management, Zarządzanie wiedzą w organizacji, "Computerworld", maj.
Campbell D., 2002, Putting Strategy Hypotheses to the Test with Cause-and-Effect Analysis, "Balanced Scorecard" Vol. 4, No. 5.
Ćwiklicki M., 2005, Ewolucja zrównoważonej karty wyników, "Przegląd Organizacji" nr 6.
Cyfert Sz., 2004, System Strategicznej Karty Wyników: model amerykański, w: Współczesne metody zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem, E. Urbanowska-Sojkin, P. Banaszyk (red.), Wyd. AE w Poznaniu, Poznań.
Cyfert Sz., Krzakiewicz K., 2003, Strategiczna Karta Wyników jako narzędzie dostosowania przedsiębiorstwa do warunków gospodarki rynkowej, w: Dostosowanie polskich przedsiębiorstw i instytucji do wymogów gospodarki rynkowej. Zarządzanie zasobami, R. Rutka (red.), Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk.
Drucker Peter F., 1995, Managing in a Time of Great Change, New York: Truman Talley Books/Dutton.
http://www.balancedscorecard.org/BSCKnowledgeManagement/tabid/131/Default.aspx (20.03.2008)
Kaplan R.S., Norton D.P., 1992, The Balanced Scorecard: Measures that Drive Performance, "Harvard Business Review" No. 1
Kaplan R.S., Norton DP., 1993, Putttng the Balanced Scorecard to Work, "Harvard Business Review" No. 7-8.
Kaplan R.S., Norton D.P., 2000, Celebrating Best Practices in Strategy-Focused Management, Balanced Scorecard Special Hall of Fame
Kaplan R.S., Norton D.P., 2001, Strategiczna Karta Wyników. Jak przełożyć strategię na działania, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
KPMG (2000): Knowledge Management, Research Report 2000, KPMG Consulting.
Marr В., Adams Ch., 2004, The balanced scorecard and intangible assets: similar ideas, unaligned concepts, "Measuring Business Excellence" Vol. 8, No. 3.
Probst G., Raub S., Rombardt К., 2002, Zarządzanie wiedzą w organizacji, Oficyna Ekonomiczna, Kraków.
Smith R.G., Farquhar A., 2000, The Road Ahead for Knowledge Management An AI Perspective, "AI Magazine", Winter.
Woźniak K., 2005, System informacji menedżerskiej jako instrument zarządzania strategicznego w firmie, praca doktorska niepublikowana, Akademia Ekonomiczna w Krakowie.
Zack M.H., 1999, Developing a knowledge strategy, "California Management Review" 41 (3).