Data publikacji : 2016-04-30

Internet rzeczy - nowe oblicze komunikacji marketingowej?

Ewa Frąckiewicz



Abstrakt

Internet od momentu powstania ulega ewolucji w wielu wymiarach. Jednym z nich jest sposób komunikacji oraz typ nadawcy i odbiorcy. Wraz z pojawieniem się komunikacji online między samymi maszynami i urządzeniami powstało nowe określenie - Internet rzeczy (IoT). Artykuł przedstawia koncepcję IoT, wskazuje obszary jego wykorzystania oraz kluczowe wyzwania związane z jego dalszą ekspansją. Zasadniczym celem tekstu jest natomiast próba znalezienia odpowiedzi na pytanie, czy i w jaki sposób Internet rzeczy zmienia komunikację między przedsiębiorstwem a klientem. Praca powstała na podstawie najnowszej literatury przedmiotu i ma charakter dyskusyjny. (abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Internet, Komunikowanie w internecie, Komunikowanie marketingowe, Internet rzeczy



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Frąckiewicz, E. (2016). Internet rzeczy - nowe oblicze komunikacji marketingowej?. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 67(2). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/919

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP