Akdim, K. , Casaló, L. V., Flavián, C. (2022). The role of utilitarian and hedonic aspects in the continuance intention to use social mobile apps. Journal of Retailing and Consumer Services, 66, 102888. https://doi.org/10.1016/j.jretconser.2021.102888
Bajak, M., Manczak, I. (2021). Tourist mobile applications: Evalluation of the VisitMalopolska app. Tourism, 31(1), Article 7. https://doi.org/10.18778/0867-5856.31.1.14
Balińska, A., Staśkiewicz, D. (2021). Sharing economy w gospodarce turystycznej: kontekst teoretyczny i empiryczny. Wydawnictwo SGGW
Balińska, A., Jaska, E. (2022). Postawy pokolenia Z wobec marki Facebook w okresie pandemii COVID-19 – perspektywa aktywności turystycznej. Studia Peregietica, 37(1), 27-42. https://doi.org/10.5604/01.3001.0015.8394
Barbierato, E., Bernetti, I., & Capecchi, I. (2022). Analyzing Tripadvisor reviews of wine tours: An approach based on text mining and sentiment analysis. International Journal of Wine Business Research, 34(2), 212-236. https://doi.org/10.1108/IJWBR-04-2021-0025
Beim, M. (2018). Uwarunkowania konkurencji między taksówkami a Uberem. Internetowy Kwartalnik Antymonopolowy i Regulacyjny (iKAR), 7, 94-102. https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=732685
Bilro, R. G., Loureiro, S. M. C. (2020). A consumer engagement systematic review: synthesis and research agenda. Spanish Journal of Marketing – ESIC, 24(3), 283-307. https://doi.org/10.1108/SJME-01-2020-0021
Casaló, L. V., Flavián, C., Guinalíu, M., i Ekinci, Y. (2015). Do online hotel rating schemes influence booking behaviors? International Journal of Hospitality Management, 49, 28-36. https://doi.org/10.1016/j.ijhm.2015.05.005
Ericsson. (2022). https://www.ericsson.com/en/reports-and-papers
Frąś, J. (2014). Wybrane instrumenty pomiaru jakości usług logistycznych. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 803, Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia, 66, 297-317. http://www.wneiz.pl/nauka_wneiz/frfu/66-2014/FRFU-66-297.pdf
Gajewska, P. (2015). CSI w ocenie satysfakcji konsumentów na przykładzie wybranych sieci handlowych. ZN WSH Zarządzanie, 1, 101-119. https://www.humanitas.edu.pl/resources/upload/dokumenty/Wydawnictwo/Zarzadzanie_zeszyt/Zarz%201_2015%20podzielone/ab%20gajewska.pdf
Gavilan, D., Avello, M., i Martinez-Navarro, G. (2018). The influence of online ratings and reviews on hotel booking consideration. Tourism Management, 66, 53-61. https://doi.org/10.1016/j.tourman.2017.10.018
GUS. (2010). Wejście udzi młodych na rynek pracy. https://stat.gov.pl/cps/rde/xbcr/gus/PUBL_Wejscie_ludzi_mlodych_na_rynek_pracy.pdf
GUS. (2021). Turystyka w 2020 roku. Warszawa. https://stat.gov.pl/obszary-tematycz-ne/kultura-turystyka-sport/turystyka/turystyka-w-2020-roku,1,18.html
Hernández, A. L., Alarcón, S., i Meraz Ruiz, L. (2022). Segmentation of wine tourism experience in mexican wine regions using netnography. International Journal of Wine Business Research, 34(3), 427-446. https://doi.org/10.1108/IJWBR-02-2021-0010
Hill, N., Brierley, J. (2003). How to Measure Customer Satisfaction. Routledge
Ho, R. C., Withanage, M. S., i Khong, K. W. (2020). Sentiment drivers of hotel customers: A hybrid approach using unstructured data from online reviews. Asia-Pacific Journal of Business Administration, 12(3-4), 237-250. https://doi.org/10.1108/APJBA-09-2019-0192
Irwansyah, I., Triputra, P. (2016). User Acceptance of Tourism and Hospitality Mobile Applications in Indonesia. The Social Sciences, 11(21), 5145-5150. https://doi.org/10.36478/sscience.2016.5145.5150
Jabłońska, K., Sobieraj, A. (2013). Dobór próby badawczej czynnikiem sukcesu w prowadzonych badaniach empirycznych. Obronność – Zeszyty Naukowe Wydziału Zarządzania i Dowodzenia Akademii, Obrony Narodowej, 2(6), 40-48
Kubiak, K. (2015). Ocena wybranych aplikacji mobilnych w opinii użytkowników. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 875, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 41(2), 82-93. https://doi.org/10.18276/pzfm.2015.41/2-07
Kubiak, K., Skawińska, A. (2015). Przedsiębiorstwa high-tech w kreowaniu nowych rozwiązań aplikacji mobilnych. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 852, Ekonomiczne Problemy Usług, 117, 185-192. http://www.wzieu.pl/zn/852/ZN_852.pdf
Liu, J. N. K., Zhang, E. Y. (2014). An investigation of factors affecting customer selection of online hotel booking channels. International Journal of Hospitality Management, 39, 71-83. https://doi.org/10.1016/j.ijhm.2014.01.011
Manolitzas, P., Glaveli, N., Palamas, S., Talias, M., i Grigoroudis, E. (2022). Hotel guests’ demanding level and importance of attribute satisfaction ratings: An application of MUltiplecriteria satisfaction analysis on Tripadvisor’s hotel guests ratings. Current Issues in Tourism, 25(8), 1203-1208. https://doi.org/10.1080/13683500.2021.1915253
Minkwitz, A. (2018). Możliwości wykorzystania serwisu Tripadvisor jako źródła danych na etapie ich gromadzenia w planowaniu rozwoju turystyki w skali lokalnej. Turyzm, 28(2), 53-59. https://doi.org/10.18778/0867-5856.28.2.06
Park, H., Lee, M., i Back, K. (2021). Exploring the roles of hotel wellness attributes in customer satisfaction and dissatisfaction: Application of kano model through mixed methods. International Journal of Contemporary Hospitality Management, 33(1), 263-285. https://doi.org/10.1108/IJCHM-05-2020-0442
Przybytniowski, J. W. (2019) Metoda CSI w badaniu satysfakcji klienta indywidualnego usług ubezpieczeń majątkowych. Problemy Jakości, 2, 8-16. https://doi.org/ 10.15199/46.2019.2.2
Pukas, A. (2015). Indeksy satysfakcji klienta – kluczowe cechy i wykorzystanie w handlu detalicznym. Marketing i Rynek, 8, 548-556. http://www.pwe.com.pl/files/1276809751/file/marketing_i_rynek_nr_8_2015_cd_nowy.pdf
Rasińska, R., Siwiński, W. (2015). Aplikacje mobilne jako innowacyjne źródła informacji turystycznej dla studentów. Rozprawy Naukowe AWF we Wrocławiu, 50, 74-80. https://www.infona.pl/resource/bwmeta1.element.desklight-0e84dc8b-6527-4b1c-b849-3a5cd265d508/content/partContents/75bf5900-31bb-3faa-b272-46b82e78cd38
Qin, L., Kim, Y., i Tan X. (2016). Understanding the intention of using mobile social networking apps. 22nd Americas Conference on Information Systems, Mexico. https://aisel.aisnet.org/amcis2016/DigitalComm/Presentations/25/
Sidor, C., Kršák, B., Štrba, L., Cehlár, M., Khouri, S., Stričík, M., i Bolechová, B. (2019). Can location-based social media and online reservation services tell more about local accommodation industries than open governmental data? Sustainability (Switzerland), 11(21). https://doi.org/10.3390/su11215926
Skowron, S. (2010). Wpływ satysfakcji i lojalności klienta na wyniki finansowe przedsiębiorstw. Ekonomiczne Problemy Usług, 54, 377-389. https://bazhum.muzhp.pl/media/files/Ekonomiczne_Problemy_Uslug/Ekonomiczne_Problemy_Uslug-r2010-t-n54/Ekonomiczne_Problemy_Uslug-r2010-t-n54-s377-389/Ekonomiczne_Problemy_Uslug-r2010-t-n54-s377-389.pdf
Solecka, K., Cholewa, M. (2020). Wielokryterialna ocena aplikacji wspomagających planowanie podróży transportem publicznym w miastach. Transport miejski i regionalny, 6, 20-28. http://yadda.icm.edu.pl/baztech/element/bwmeta1.element.baztech-53c963ee-80ea-4b74-bad3-8fa1c6e4e5cc
Stępnicka, N. (2018). Rozwój przedsiębiorstw a nowe modele biznesowe oparte na technologiach informacyjno-komunikacyjnych. Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 19 (10.2), 291-300
Sznajder, A. (2013). Wpływ mobilnej technologii informacyjnej na działalność marketingową przedsiębiorstw. Gospodarka Narodowa, 7-8(263-264), 37-61
Watson, C., McCarthy, J., i Rowley, J.(2013). Consumer attitudes towards mobile marketing in the smart phone era. International Journal of Information Management, 33(5), 840-849
Wolniak, R., Skotnicka-Zasadzień, B. (2008). Wybrane metody badania satysfakcji klienta i oceny dostawców w organizacjach. Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Woźniak, J., Zimon, D. (2016). Zastosowanie metody CSI do badania satysfakcji konsumentów na przykładzie wybranej sieci handlowej. Modern Management Review, 23(3), 219-228
Zeng, G., Cao, X., Lin, Z., i Xiao, S. H. ( 2020). When online reviews meet virtual reality: Effects on consumer hotel booking. Annals of Tourism Research, 81, 102860. https://doi.org/10.1016/j.annals.2020.102860