Bibliografia
Altkorn J., Wizerunek firmy, Wyd. WSB w Dąbrowej Górniczej, Dąbrowa Górnicza 2004.
Fazlagić J., Marketing szkół, ABC a Wolters Kluwer business, Warszawa 2011.
Filipek K., Jak zarządzać Corporate Identity i marką, www.ithink.pl/artykuly/biznes/reklama-imarketing/ jak-zarzadzac-corporate-identity-i-marka/ [16.02.2012].
Komunikacja marketingowa. Instrumenty i metody, red. B. Szymoniuk, PWE, Warszawa 2006.
Maliszewski E., Marketing, Format-AB, Warszawa 2007.
Nikodemska-Wołowik A.M., Górski T.P., Wołowik M., Nie tylko logotyp. Wyróżnienie i przynależność w biznesie, Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz-Gdańsk 2004.
Pabian A., Marketing szkoły wyższej, Oficyna Wydawnicza Aspra-JR, Warszawa 2005.
Rydel M., Podręczny leksykon promocji, Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów, Gdańsk 1998.