Aronson E., Człowiek istota społeczna, WN PWN, Warszawa 1999.
Harris F., de Chernatony L., Corporate Branding and Corporate Brand Performance, "European Journal of Marketing" 2001, No. 3/4.
Jabłecka J., Szkoła wyższa na rynku: uwarunkowania skutecznej strategii tworzenia i rozwoju nowej uczelni: studium przypadku, "Prakseologia" 2001, nr 141.
Lisiecki P., Branding jako element marketingowego zarządzania szkołą wyższą na przykładzie uczelni polskich i amerykańskich, w: Marketingowe zarządzanie szkołą wyższą, red. G. Nowaczyk, P. Lisiecki, Wyd. WSB w Poznaniu, Poznań 2006.
Mruk H., Osobowość profesora jako czynnik budowania wizerunku szkoły wyższej, w: Marketingowe zarządzanie szkoła wyższą, red. G. Nowaczyk, P. Lisiecki, Wyd. WSB w Poznaniu, Poznań 2004.
Pawłowski K., Rankingi i akredytacje i ich wpływ na markę szkoły wyższej działającej na konkurencyjnym rynku - artykuł dyskusyjny, www.krzysztofpawlowski.pl [15.02.2012].
Pawłowski K., Rola rektora w budowaniu długotrwałych relacji szkoły wyższej z otoczeniem, w: Marketingowe zarządzanie szkoła wyższą, red. G. Nowaczyk, P. Lisiecki, Wyd. WSB w Poznaniu, Poznań 2004.
Pawłowski K., Społeczeństwo wiedzy szansą dla Polski, Wyd. Znak, Kraków 2004.
Pawłowski K., Zarządzanie marketingowe szkołą wyższą w warunkach silnej konkurencji na rynku edukacyjnym - refleksje z perspektywy rektora uczelni niepublicznej, www.krzysztofpawlowski. pl [15.02.2012].
Rudnicka S., Relacje interpersonalne pomiędzy nauczycielem akademickim a studentem, w: Marketingowe zarządzanie szkoła wyższą, red. G. Nowaczyk, P. Lisiecki, Wyd. WSB w Poznaniu, Poznań 2004.
Strategia rozwoju szkolnictwa wyższego w Polsce do 2020 roku, IBnGR i Ernst & Young Advisory, MNiSW 2010, www.nauka.gov.pl [15.02.2012].
Trout J., Rivkin S., Wyróżnij się lub zwiń. Jak przetrwać w erze morderczej konkurencji, IFC PRESS, Kraków 2001.
Urbanek G., Zwiększanie efektywności strategii budowy marki, "Marketing i Rynek" 2004, nr 11.
Wardyn K., Public relations dla marki, www.ithink.pl [17.02.2012].