Badanie GUS: Sektor non-profit w Polsce [on-line], dostępne pod adresem: http://poradnik.ngo.pl/x/472305, dostęp: 24 września 2010 r.
Bogacz-Wojtanowska E., Zarządzanie organizacjami pozarządowymi na przykładzie stowarzyszeń krakowskich, Wyd. UJ, Kraków 2006.
Financial Times Lexicon [on-line], hasło: "hypercompctition", dostępne pod adresem: http://lexicon. ft.com/term.asp?t=hypercompetition, dostęp: 17 września 2010 r.
Gierszewska G., Kompetencje strategiczne na poziomie organizacji, w: Zarządzanie kompetencjami w organizacji, badania, red. E. Masłyk-Musiał, Wyd. Wyższej Szkoły Menedżerskiej WSW w Warszawie, Warszawa 2005.
KRS, Spis podmiotów według formy prawnej [on-line], dostępne pod adresem: http://www. krs-online.com.pl/lista_form_prawnych.html, dostęp: 24 września 2010 r.
Marsh В., A matter of trust, "Human Resources Magazine" 2010, No. 2/3.
Marszałek A., Model kluczowych kompetencji jako instrument rozwoju firmy, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie" 2006, nr 700.
Matzler K., Bailom F., Anschober M., Richardson S., Sustaining corporate success: what drives the top performers?, "Journal of Business Strategy" 2010.
Padaki V., Vaz M., Management development in non-profit organizations, Sage Publications, London 2005.
Rakowska A., Przewaga konkurencyjna i kompetencje polskich przedsiębiorstw w kontekście wymagań stawianych nowoczesnym organizacjom, "Organizacja i Zarządzanie - Kwartalnik Naukowy Politechniki Śląskiej" 2008, nr 4.
Weerawardena J., Mort G.S., Nonprofit competitive strategy, "International Journal of Nonprofit and Voluntary Sector Marketing" 2008.
Wymer W., Samu S., The influence of cause marketing associations on product and cause brand value, "International Journal of Nonprofit and Voluntary Sector Marketing" 2009, No. 2.