Data publikacji : 2011-06-30

Rola i kompetencje menedżerów w organizacji zorientowanej na uczenie się

Katarzyna Czop



Abstrakt

W artykule przedstawiono cechy organizacji zorientowanej na uczenie się, istotę zaangażowania pracowników, czynniki wpływające na poziom zaangażowania oraz jego znaczenie w procesie uczenia się. Ponadto skupiono się na roli i wpływie kompetencji menedżerów na budowanie i wzmacnianie zaangażowania pracowników. (abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Kompetencje kierownicze, Organizacje uczące się, Kultura organizacji



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Czop, K. (2011). Rola i kompetencje menedżerów w organizacji zorientowanej na uczenie się. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 34(34). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/1478

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP