M. Lafferty, A Global Competitive Assessment, wykład wygłoszony na "1'st Global Conference on Retail Financial Services" w: Holdingi finansowe odpowiedzią na wyzwania przyszłości, praca zbiorowa pod kier. nauk. E. Wierzbickiej, Fundacja Edukacji i Badań Bankowych, Warszawa 1998, s. 58.
Competing for Your Customer, The Future of Retail Financial Services, Deloitte Consulting and Deloitte Touche Tohmatsu, London 1998, s.125-148.
G. Cortazar, Banąue-Assurance: Concurrance ou convergence, Europejska Organizacja Zarządzania Marketingu Finansowego, materiały z konferencji w Madrycie, 8-10 listopada 1989 r., s. 3-21.
Techniki bankowości detalicznej, ZBP, Warszawa 1996, s. 159.
T. Levitt, The Marketing Imagination, "The Banker" 1999, nr 12, s.47.
R. Oram, Unhappy and Uncertain Times, "Financial Times" z 25 czerwca 1990 r., s. 20.
A. Sullivan, Banks Poised for Espansion, "LloycTs List" z 2 lipca 1990, s.33.
B. Baldock, T. Langlinais. From cradle to grave, "The Banker" 1998, nr 12, s. 74-75.
P. Jabłoński. Jak dotrzeć do klienta, "Rzeczpospolita" z 30 października 1998 r., s. 19.
E. Śmiłowski: Dobry rok detalu. Raport Pentora za 199S rok, "Bank" 1999, nr 4, s. 17.