Data publikacji : 2019-06-30

Modelowanie i ocena ryzyka w projektach pedagogicznych

Oksana Bodnar



Olha Ivasiv



Abstrakt

W artykule poruszono problem eksperckiej oceny ryzyka związanego z realizacją projektów pedagogicznych oraz dokładnego wyjaśnienia pojęć związanych z ryzykiem projektowym, klasyfikacją ryzyka i jego oceną przez ekspertów. Na podstawie przeglądu literatury autorzy oceniają rozwój podstaw teoretycznych badanego problemu. Wyniki badań eksperymentalnych przeprowadzonych przez autorów wykazały, że metoda ankiety eksperckiej jest dobrym sposobem na identyfikację i ocenę ryzyka w celu podjęcia odpowiednich środków unikania i minimalizacji ryzyka.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Tworzenie projektów, Pedagogika, Ryzyko, Ocena ryzyka



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Bodnar, O., & Ivasiv, O. (2019). Modelowanie i ocena ryzyka w projektach pedagogicznych. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 85(2), 53–65. https://doi.org/10.26349/zn.wsb.w.poznaniu.0085.04

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP