Bilyk N.I., 2015. Upravlinnya adaptyvno-pedahohichnym proektuvannyam rehional'nykh osvitnikh system pidvyshchennya kvalifikatsiyi pedahohichnykh pratsivnykiv, Poltava: TOV "ASMI".
Bodnar O.S., 2012a, Formuvannya metodychnoho menedzhmentu v Ukrayini, Metodyst, 1, 3-16.
Bodnar O.S., 2012b, Kryteriyi otsinyuvannya yakosti naukovo-metodychnoho servisu v rehioni, Pislyadyplomna osvita, 2(21), 71-74.
Borova T.A., 2011, Kontseptsiya osvitn'oho kouchynhu, Pedahohika, psykholohiya ta medyko-biolohichni problemy fizychnoho vykhovannya ta sportu, 12, 12-16, www.sportpedagogy.org.ua/ html/journal/2011-12/11btaecc.pdf [dostęp: 17.02.2017].
Burlaienko T., 2011, Zmist i struktura ekonomichnoi kompetentnosti maibutnikh menedzheriv osvity yak neobkhidna vymoha chasu, Teoriia ta metodyka upravlinnia osvitoiu, 7, http://tme.umo. edu.ua/docs/7/2.pdf [dostęp: 21.12.2016].
Górka А., 2015, Raport podsumowujący projekt "nowa perspektywa doradztwa zawodowego". Monografia procesu adaptacji podejścia socjodynamicznego na grunt polskiego poradnictwa zawodowego, Wrocław, www.poradnictwo-socjodynamiczne.pl/images/Raport_SD_final_E- -BOOK.pdf [dostęp: 15.03.2017].
Havlitina T., 2015, Kontseptual'ni ideyi pidhotovky doradnykiv v osviti, Nova pedahohichna dumka, 2(82), 7-11.
Huziy N.V., Shestakova T.V., 2014, Pedahohichne doradnytstvo v Ukrayini: realiyi ta perspektyvy, w: Yednist' navchannya i naukovykh doslidzhen' - holovnyy pryntsyp universytetu, red. H.I. Volynka, O.V. Uvarkina, O.P. Yemel'yanova, Kyiv: Wyd. Natsional'noho Pedahohichnoho Universytetu im. M.P. Drahomanova.
Kargulowa A., 2006, O teorii i praktyce poradnictwa, Warszawa: WN PWN.
Kukla D., 2007, Communicative competence of job advisor, w: Studia i rozprawy, red. J. Podgόrecki, Warszawa: Wyd. Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa i Ochrony w Warszawie.
Mynosiants Z.L., 2015, Tiutor v obrazovatelnoi deiatelnosty, Upravlenye shkoloiu, 2(582), 49-56.
Sayuk V.I., 2015, Stanovlennya ta rozvytok pedahohichnoho doradnytstva v Ukrayini, Naukovyy chasopys Natsional'noho pedahohichnoho universytetu imeni M.P. Drahomanova, seriya 16, 25(35), 52-57.
Shtompel H.A., 1987, Ratsyonalyzatsyia orhanyzatsyonno-pedahohycheskoi deiatelnosty metodysta v uslovyiakh osushchestvlenyia shkolnoi reform, Kyiv: Wydawnictwo "Szkoła radziecka".
Siarkiewicz E., Wojtasik B. (red.), 2008, Być doradcą. Doświadczenia i refleksje, Wrocław: WN
DSW, https://opub.dsw.edu.pl/bitstream/11479/190/1/Byc_doradca.pdf [dostęp: 20.04.2017].
Slastenin V.A., 2006, Pedagogicheskoe konsul'tirovanie, Moskva: Akademiya. Slastenyn V.A. i in., 1997, Pedahohyka: uchebnoe posobye dlia studentov pedahohycheskykh uchebnыkh zavedenyi, Moskva: Shkola-Press, www.gumer.info/bibliotek_Buks/Pedagog/ slast/11.php [dostęp: 24.04.2017].
Sokolova E.I., 2014, Analiz terminologicheskogo ryada "kouch", "mentor", "t'yutor", "fasilitator", "ehdvajzer" v kontekste nepreryvnogo obrazovaniya, Nepreryvnoe obrazovanie: XXІ vek, 4, http://lll21.petrsu.ru/journal/article.php?id=2171 [dostęp: 15.05.2017].
Sujak E., 1995, Poradnictwo małżeńskie i rodzinne, Katowice: Księgarnia św. Jacka.
Zakon Ukrayiny Pro sil's'kohospodars'ku doradchu diyal'nist' vid 2004 roku nr 38, http://zakon5. rada.gov.ua/laws/show/1807-15 [dostęp: 12.01.2017].