Data publikacji : 2016-12-30

Czynniki kształtujące wizerunek szkół wyższych w oczach klienta

Angelika Pabian



Abstrakt

Artykuł dotyczy problemów brandingu, a szczególnie czynników determinujących wizerunek uczelni w opinii studentów-klientów. Zaprezentowano w nim rankingi czynników kształtujących obraz uczelni, przygotowane na podstawie materiału empirycznego zebranego w trakcie badań nad przystosowaniem polskich uczelni do funkcjonowania w gospodarce rynkowej, zrealizowanych w 2014 r. Zgromadzone dane mogą stanowić źródło informacji dla uczelni, które podejmują działania zmierzające do budowania marki i pozytywnego image'u w oczach swoich interesariuszy.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Szkolnictwo wyższe, Wizerunek marki, Studenci, Wizerunek przedsiębiorstwa



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Pabian, A. (2016). Czynniki kształtujące wizerunek szkół wyższych w oczach klienta. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 71(6). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/870

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP