Altkorn J., 2001, Produkt, in: J. Altkorn (ed.), Podstawy marketingu, Kraków: Instytut Marketingu.
Altkorn J., 2004, Wizerunek firmy, Dąbrowa Górnicza: Wyd. WSB w Dąbrowie Górniczej.
Armstrong M.J., 2003, Students as Clients: A Professional Service Model for Business Education, Academy of Management Learning and Education, No. 4: 371-374.
Bartosik-Purgat M., 2016, Reklama w serwisach społecznościowych - opinie użytkowników w świetle badań międzynarodowych, Marketing i Rynek, No. 10: 33-40.
Białoskurski S., 2014, Wizerunek produktów spożywczych a jego wpływ na decyzje zakupowe nabywców finalnych, Marketing i Rynek, No. 2: 32-48.
Boguszewicz-Kreft M., 2006, Aspekty fizyczne jako element marketingu-mix usług, Marketing i Rynek, No. 2: 25-29.
Dąbrowski T.J., 2013, Rola mediów w kształtowaniu wizerunku, Marketing i Rynek, No. 9: 10-15.
Dębski M., 2009, Kreowanie silnej marki, Warszawa: PWE.
Dudek-Mańkowska S., Balkiewicz-Żerek A., 2015, Siła marki miejsca, Marketing i Rynek, No. 6: 14-23.
Franz R.S., 1998, Whatever you do, don't treat your students like customers!, Journal of Management Education, No. 22(1): 63-69.
Hall H., 2007, Marketing w szkolnictwie wyższym, Warszawa: Wolters Kluwer business.
Iwankiewicz-Rak B., Shulgina L., 2013, Misja - marka - wizerunek - relacje wzajemne, in: G. Nowaczyk, D. Sobolewski (eds.), Marketing w szkole wyższej. Istota i znaczenie marki, Poznań: Wyd. WSB w Poznaniu, 29-40.
Jabłońska A., 1999, Rynek, popyt, podaż, in: R. Milewski (ed.), Podstawy ekonomii. Matematyki tyle, ile naprawdę potrzeba, Warszawa: Wyd. Naukowe PWN.
Kotler Ph., Fox F.F.A., 1995, Strategic Marketing for Educational Institutions, Eaglewood Cliffs: Prentice Hall.
Mok K.H., 1999, The cost of Managerialism: the implications for the 'McDonaldisation' of higher education in Hong-Kong, Journal of Higher Education Policy and Management, No. 21(1): 117-127.
Payne A., 1997, Marketing usług, Warszawa: PWE.
Sirvanci M., 1996, Are students the true customers of higher education?, Quality Progress, No. 29(10): 99-102.
Słownik współczesnego języka polskiego, 1996, Warszawa: Wilga.
Światowy G., 2004, Marketingowa orientacja na klienta w zarządzaniu szkołą wyższą, in: G. Nowaczyk, M. Kolasiński (eds.), Marketing szkół wyższych, Poznań: Wyd. WSB w Poznaniu, 139-145.
Tarka P., 2013, Media społecznościowe a metody personalizacji i rekomendacji treści reklamowych i oferty produktowej, Marketing i Rynek, No. 6: 24-28.