Drapińska A., 2012, Zarządzanie relacjami na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych, Warszawa: Wyd. Naukowe PWN.
Działania marketingowe - zestawienie i przykłady, http://consi-der.pl/dzialania-marketingowe-zestawienie-i-przyklady/ [accessed 26.07.2015].
Geryk M., 2010, Społeczna odpowiedzialność uczelni w percepcji jej interesariuszy. Raport z badań, Warszawa: Oficyna Wydawnicza SGH.
Geryk M., 2011, Marketing a rozwój niepublicznych uczelni w kontekście społecznej odpowiedzialności, in: G. Nowaczyk, D. Sobolewski (eds.), Marketing w szkole wyższej, Poznań: Wyd. WSB w Poznaniu, 67-88.
Księga identyfikacji wizualnej AGH, 2007, www.agh.edu.pl/fileadmin/default/templates/images/uczelnia/siw/ksiega/agh_ksiega_identyfikacji_wizualnej_2007_10_31.pdf [accessed 30.08.2015].
Księga identyfikacji wizualnej AMG, no date, www.am.gdynia.pl/sites/default/files/zalaczniki/Akademia_Morska_w_Gdyni_Ksiega_Identyfikacji_Wizualnej_1.pdf [accessed 30.08.2015].
Księga znaku Stowarzyszenia Absolwentów WSB we Wrocławiu, 2011, http://stowarzyszenie.wsb.wroclaw.pl/upload/docs/2011 identyfikacja sa wsb.pdf [accessed 30.08.2015].
Księga identyfikacji wizualnej UG, no date, http://ug.edu.pl/sites/default/files/_nodes/strona/18091/files/ksiegaidentyfikacjiug.pdf [accessed 30.08.2015].
Kulig A., Lisiecki P., 2011, Wyróżnić się, ale czym? Strategie marketingowe szkół wyższych, in: G. Nowaczyk, D. Sobolewski (eds.), Marketing w szkole wyższej, Poznań: Wyd. WSB w Poznaniu, 269-302.
Pawłowski K., 2015, Rankingi i akredytacje i ich wpływ na markę szkoły wyższej działającej na konkurencyjnym rynku - artykuł dyskusyjny, www.krzysztofpawlowski.pl/okiem.php?mode=rankingi_akredytacje [accessed 28.07.2015].
Penar D., Szczepańska-Woszczyna K., 2011, Marka szkoły wyższej - w poszukiwaniu przewagi konkurencyjnej, in: G. Nowaczyk, D. Sobolewski (eds.), Marketing w szkole wyższej, Poznań: Wyd. WSB w Poznaniu, 257-268.
Pluta-Olearnik M., 2009, Przedsiębiorcza uczelnia i jej relacje z otoczeniem, Warszawa: Wyd. Difin.
Reports from the marketing research on "The Implementation of Innovative, and the Improvement of Existing, Marketing Activities Focused on Promoting the AMG" conducted in 2011-2014 by the Gdynia Maritime University's Office of Promotions, www.am.gdynia.pl/badania-ankietowe-kandydatow-na-studia-w-amg [accessed 12.08.2015].
Słownik języka polskiego, http://sjp.pwn.pl/szukaj/spojny.html [accessed 28.07.2015].
Stachura E., 2006, Elementy wizerunku szkoły wyższej, in: G. Nowaczyk, P. Lisiecki (eds.), Marketingowe zarządzanie szkołą wyższą, Poznań: Wyd. WSB w Poznaniu, 362.
Unique pageviews for the site www.wpit.am.gdynia.pl, www.google.pl/intl/pl/analytics/ [accessed 12.08.2015].
Wawak T., 2012, Jakość zarządzania w szkołach wyższych, Kraków: Wyd. Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Wiktor J.W., 2013, Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu, Warszawa: Wyd. Naukowe PWN.
www.am.gdynia.pl/badania-ankietowe-kandydatow-na-studia-w-amg [accessed 12.08.2015].