Data publikacji : 2016-12-30

Ocena narzędzi komunikacji marketingowej z kandydatami na studia. Wyniki badań Akademii Morskiej w Gdyni za lata 2011-2014

Wioletta Suszek



Abstrakt

Skuteczna komunikacja marketingowa stanowi niezbędny element działań marketingowych współczesnego uniwersytetu, który stoi w obliczu zmian zachodzących na rynku szkolnictwa wyższego. Pojawiające się innowacje marketingowe stwarzają nowe możliwości komunikowania się z kandydatami na studia. Otwarte pozostaje jednak pytanie o znaczenie tradycyjnych form komunikacji marketingowej i rolę zadowolonego z jakości usługi klienta w podejmowaniu decyzji o wyborze danej uczelni. Z badań prowadzonych przez Biuro Promocji Akademii Morskiej w Gdyni w latach 2011-2014 wśród kandydatów na studia wynika, że mimo rozwoju narzędzi komunikacji marketingowej i korzystania z różnych źródeł informacji, nadal uznają oni "marketing szeptany" za czynnik istotny przy wyborze studiów. Kluczowe dla kandydatów w podejmowaniu decyzji o wyborze studiów jest budowanie zaufania opartego na spójności przekazu marketingowego.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Komunikowanie marketingowe, Szkolnictwo wyższe, Studenci



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Suszek, W. (2016). Ocena narzędzi komunikacji marketingowej z kandydatami na studia. Wyniki badań Akademii Morskiej w Gdyni za lata 2011-2014. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 71(6). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/872

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP