Data publikacji : 2012-10-30

Rola pracowników dydaktycznych w budowaniu marki absolwenta szkoły wyższej

Grażyna Światowy



Abstrakt

Treść artykułu skupia się na przedstawieniu specyfiki kreowania marki szkoły wyższej. Plasowanie marki odzwierciedlają publikowane rankingi szkół wyższych, sporządzane na podstawie różnych kryteriów oceny, stanowiących pewne kompendium cech standaryzujących i jednocześnie wyróżniających działalność szkół wyższych. Autorka dowodzi, że faktyczna siła marki szkoły wyższej tkwi w potencjale intelektualnym jej pracowników i studentów, przyszłych absolwentów. Przedstawia charakterystyczne typy - sylwetki studentów oraz praktyczne aspekty motywowania ich do nauki i kreowania własnych kompetencji profesjonalnej marki.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Marka przedsiębiorstwa, Wartość marki, Szkolnictwo wyższe, Pracownicy naukowi



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Światowy, G. (2012). Rola pracowników dydaktycznych w budowaniu marki absolwenta szkoły wyższej. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 44(44). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/1249

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP