Data publikacji : 2012-10-30

Sztuka marketingu. Wykorzystanie instalacji artystycznych do wzmocnienia wizerunku marki

Douglas K. Ross



Christine R. Allen



Abstrakt

Zmiana nastawienia wobec wizerunku marki jest jednym z najtrudniejszych zadań do wykonania w marketingu. W niniejszym artykule opisano, jak Franklin University poradził sobie z tym wyzwaniem, stosując kampanię dr. Douga Rossa pod nazwą "Twarze Franklina". W celu osiągnięcia założonych celów wykorzystano unikatowe podejście, w którym stworzono swego rodzaju dzieła sztuki w postaci różnego typu instalacji umieszczonych na terenie uczelni jako główne medium komunikacji. Rezultaty jasno obrazują sukces kampanii i wzmocniony wizerunek marki Franklin University.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Wizerunek przedsiębiorstwa, Marka przedsiębiorstwa, Marketing przedsiębiorstwa, Szkolnictwo wyższe, Wizerunek marki



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Ross, D. K., & Allen, C. R. (2012). Sztuka marketingu. Wykorzystanie instalacji artystycznych do wzmocnienia wizerunku marki. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 44(44). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/1259

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP