Data publikacji : 2012-02-28

Rynkowe uwarunkowania modelu SaaS

Łukasz Balicki



Abstrakt

W artykule omówiono sposób skutecznego zwiększania liczby klientów organizacji (a przez to i jej dochodów) dzięki wykorzystaniu informatycznego wsparcia w modelu SaaS (Software as a Service). Opisano etapy przygotowania i doboru strategii marketingowej oraz kluczowe aspekty skutecznego oferowania i utrzymania usług w architekturze SaaS. Szczegółowo omówiono technikę odwróconego ryzyka oferowania usług w tym modelu.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

e-usługi, Outsourcing, Outsourcing informatyczny, Model SaaS



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Balicki, Łukasz. (2012). Rynkowe uwarunkowania modelu SaaS. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 40(40). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/1318

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP