Data publikacji : 2025-05-14

Wyzwania i perspektywy rozwoju rynku e-commerce

Abstrakt

Celem artykułu jest identyfikacja wyzwań i perspektyw rozwoju współczesnego rynku e-commerce. W części teoretycznej zastosowano przegląd aktualnej literatury oraz stron internetowych związanych z tematyką artykułu. W części badawczej zaprezentowano wyniki badań oraz wybrane raporty. Następnie, przeanalizowano zebrane dane i sformułowano wnioski.  Dynamiczny rozwój rynku e-commerce w ciągu ostatnich kilku lat wpłynął na wzrost gospodarczy na całym świecie. Coraz więcej przedsiębiorstw podejmuje decyzję o przeniesieniu swojej działalności biznesowej ze świata rzeczywistego do świata wirtualnego. Dostępność internetowa coraz większej liczby produktów i usług sprzyja konkurencyjności i podnoszeniu jakości oferowanych dóbr.  

Słowa kluczowe:

zarządzanie przedsiębiorstwem, rynek e-commerce, sprzedaż internetowa, konsument



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

pdf

Zasady cytowania

Padlowska, A. (2025). Wyzwania i perspektywy rozwoju rynku e-commerce. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 107(4). https://doi.org/10.58683/dnswsb.2011

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP