Antonowicz D., Krawczyk-Radwan M., Walczak D., Rola marki dyplomu w perspektywie niżu demograficznego w Polsce (2010-2020), "Nauka i Szkolnictwo Wyższe" 2011, nr 1/37.
Bosak M., Prawne regulacje dotyczące absolwentów, w: Studia z zakresu prawa pracy i polityki społecznej, red. A. Świątkowski, Wyd. UJ, Kraków 2008.
CBOS: Aspiracje i motywacje Polaków w latach 1993-2009, Komunikat z badań BS/70/2009, Warszawa, maj 2009, http://www.cbos.pl/SPISKOM.POL/2009/K_070_09.PDF [5.06.2011].
Czeladko R., Absolwencie, powiedz, co robisz, www.rp.pl/artykul/131023,649284.html [27.04. 2011].
Jończy R., Perspektywy zmian na rynku pracy do 2020 roku, w: Uwarunkowania rozwoju Dolnego Śląska w perspektywie roku 2020, red. T. Kupczyk, Wyd. WSH we Wrocławiu, Wrocław 2010.
Karwowski L., Kształcenie ustawiczne jako element rynku pracy, w: Polskie szkolnictwo wyższe w procesie budowania europejskiego społeczeństwa wiedzy, red. G. Światowy, Wyd. WSH we Wrocławiu, Wrocław 2001.
Kryńska E., Absolwenci szkół wyższych na rynku pracy. Oczekiwania i rzeczywistość, w: Zarządzanie marketingiem w szkole wyższej: komunikacja marketingowa uczelni, red. Z. Dacko-Pikiewicz, K. Szczepańska-Woszczyna, Wyd. WSB w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza 2010.
Lisiecki P., Branding jako element marketingowego zarządzania szkołą wyższą, w: Marketingowe zarządzanie szkołą wyższą, red. G. Nowaczyk, P. Lisiecki P, Wyd. WSB w Poznaniu, Poznań 2006.
Marketing. Koncepcja skutecznych działań, red. L. Garbarski, PWE, Warszawa 2011.
Pawłowski K., Rola rektora w budowaniu długotrwałych relacji szkoły wyższej z otoczeniem, w: Marketingowe zarządzanie szkołą wyższą, red. G. Nowaczyk, P. Lisiecki, Wyd. WSB w Poznaniu, Poznań 2006.
Szczepańska-Woszczyna K., Wykształcenie absolwentów elementem kształtowania pozycji rynkowej uczelni, w: Marketing szkół wyższych, red. G. Nowaczyk, M. Kolasiński, Wyd. WSB w Poznaniu, Poznań 2004.
Szczepańska-Woszczyna K., Absolwenci wyższych szkół ekonomicznych na rynku pracy w województwie śląskim (marketingowa analiza segmentacyjna), [praca doktorska], Akademia Ekonomiczna w Katowicach, Katowice 2003.