Dawidziuk R., 2011, Analiza SWOT jako metoda diagnozy szkolnictwa wyższego, Nauka i Szkolnictwo Wyższe, No. 37(1): 31-35.
Drapińska A., 2011, Zarządzanie relacjami na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych, Warszawa: Wyd. Naukowe PWN.
Eurydice (Network on education systems and policies in Europe), www.eurydice.org.pl/sites/eurydice.org.pl/files/niemcy.pdf [accessed 7.02.2013].
Fedyk W., Paliga Z., 2012, Kształcenie kadr dla rekreacji i turystyki jako czynnik poprawy efektywności rozwoju turystyki aktywnej na Dolnym Śląsku na przykładzie AWF Wrocław, in: M. Morawski (ed.), Zarządzanie wiedzą w turystyce, a efektywność gospodarki turystycznej, Wrocław: Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, Stowarzyszenie Inicjatyw Obywatelskich Progres, 141-154.
GUS, 2010, Prognoza ludności na lata 2008-2035, Warszawa, www.stat.gov.pl/cps/rde/xbcr/gus/L_prognoza_ludnosci_na_lata2008_2035.pdf [accessed 10.06.2013].
Hall H., 2011, Absolwenci jako podmiot badań marketingowych polskich uczelni, in: G. Rosa, A. Smalec, I. Ostrowska (eds.), Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Zachowania konsumentów. Trendy i kierunki zmian, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, No. 660, Ekonomiczne Problemy Usług, No. 72: 51-61.
Krajewska-Smardz A., 2014, Zarządzanie relacjami szkoły wyższej z absolwentami, Ph.D. thesis [unpublished], Biblioteka UE we Wrocławiu.
Krajewska-Smardz A., 2014, Koncepcja zarządzania relacjami szkoły wyższej z absolwentami i korzyści z jej zastosowania dla uczelni o profilu turystycznym, Marketing i Rynek, No. 8: 266-272.
Mael F., Ashforth B.E., 1992, Alumni and their alma mater: A partial test of the reformulated model of organizational identification, Journal of Organizational Behavior, Vol. 13, Issue 2: 103-123.
Marszałek A., 2010, Rola uczelni w regionie, Warszawa: Wyd. Difin.
Mazurek-Łopacińska K., Sobocińska M., 2011, Koncepcja pomiaru wizerunku szkoły wyższej, in: K. Mazurek-Łopacińska (ed.), Nauki o Zarządzaniu 6, Badania rynkowe, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, No. 161: 9-18.
Ministerstwo Sportu i Turystyki, 2010, Losy absolwentów szkół i uczelni kształcących kadry dla branży turystycznej, research report, Warszawa, https://d1dmfej9n5lgmh.cloudfront.net/msport/article_attachments/attachments/10494/original/Prezentacja_LOSY_ABSOLWENTOW_25_09_2010_MSiT_Aktualny.pdf?1334721231 [accessed 10.10.2013].
Nowaczyk G., Kolasiński M. (eds.), 2004, Marketing szkół wyższych, Poznań: Wyd. WSB.
Nowaczyk G., Lisiecki P. (eds.), 2006, Marketingowe zarządzanie szkołą wyższą, Poznań: Wyd. WSB.
Nowaczyk G., Sobolewski D. (eds.), 2011, Marketing w szkole wyższej. Przemiany w orientacji marketingowej, Poznań: Wyd. WSB.
Panasiuk A. (ed.), 2008, Kadry w gospodarce turystycznej, Szczecin: Wyd. Uniwersytetu Szczecińskiego.
Pausits A., 2007, Higher Education Management 2020. Challenges and New Approaches in the Future, http://drcsummerschool.eu/proceedings?order=getLinks&categoryId=6 [accessed 11.03.2013].
Pluta-Olearnik M. (ed.), 2009, Przedsiębiorcza uczelnia i jej relacje z otoczeniem, Warszawa: Wyd. Difin.
Pstrocka-Rak M., 2012, Kształcenie kadr dla turystyki w dolnośląskich szkołach wyższych, in: M. Morawski (ed.), Zarządzanie wiedzą w turystyce, a efektywność gospodarki turystycznej, Wrocław: Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, Stowarzyszenie Inicjatyw Obywatelskich Progres, 213-226.
Uniwersytet Opolski, https://rekrutacja.uni.opole.pl [accessed 10.08.2013].
Wiadomości Turystyczne, www.wiadomosciturystyczne.pl/files/szkoly wyzsze 2013.pdf [accessed 10.10.2013].