Breitbarth W., 2013, W sieci korzyści. Jak wykorzystać Linkedin w kontaktach zawodowych, Gliwice: Wydawnictwo Helion.
Daniłoś M., 2016, Video marketing nie tylko na YouTube, Gliwice: Wydawnictwo Helion.
Granos D., 2016, Słów kilka o mediach społecznościowych, http://granos.pl/media-spolecznosciowe- -informacje/ [accessed: 12.10.2019].
Grębosz M., Siuda D., Szymański M., 2016, Social media marketing, Łódź: Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej.
https://patronite.pl/jak_to_dziala [accessed: 24.10.2019].
Kawasaki G., Fitzpatrick P., 2014, Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych, Gliwice: Wydawnictwo Helion.
Królewski J., Sala P., 2016, E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Leśkiewicz-Kowalik A., 2018, Twoja marka osobista jest dziś na wagę złota, https://www.forbes. pl/kariera/znaczenie-marki-osobistej-w-karierze-zawodowej/sddcctn [accessed: 6.10.2019].
Męclewska K., 2018, Jak korzystać z profilu na Linkedin, czyli co zrobić, by praca szukała Ciebie?, https://semahead.pl/blog/korzystac-profilu-linkedin-czyli-zrobic-by-praca-szukala.html [accessed: 24.10.2019].
Piwowarska A., 2015, Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?, Gliwice: Wydawnictwo Helion.
Rheingold H., 1993, The virtual community. Homesteading on the electronic frontier, Massachusetts: AddisonWesley.
Schawbel D., 2012, Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki, Gliwice: Onepress.
Stępowski R., 2017, Video marketing w mediach społecznościowych, czyli kieszenie pełne telewizji, Rawa Mazowiecka: Wydawnictwo Roster.
Thinking Outside the Square: Support for Landscape and Portrait Formats on Instagram, 2015, http://instagram.tumblr.com/post/127722429412/150827-portrait-andlandscape [accessed: 19.10.2019].
Walczak-Skałecka A., 2016, Silne marki osobiste zmieniają świat, Lublin: Wydawnictwo Słowa i Myśli.
Żukowski M., 2017, Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego, Gliwice: Wydawnictwo Helion.