Data publikacji : 2022-03-30

Społeczna odpowiedzialność biznesu na przykładzie wybranych firm odzieżowych

Wiesława Ilnicka



Łukasz Makowski



Abstrakt

Celem artykułu jest przedstawienie działań z zakresu społecznie odpowiedzialnego biznesu prowadzonych przez wybrane firmy branży odzieżowej. W artykule omówiono istotę i obszary działania strategii CSR oraz korzyści płynące z jej realizacji na przykładzie dobrych praktyk podejmowanych przez duże przedsiębiorstwa odzieżowe działające na świecie: H&M, CCC S.A., Adidas oraz LPP S.A. Polityka odpowiedzialności społecznej realizowana przez wymienione marki jest wyrazem ich troski o środowisko naturalne, społeczeństwo i przyszłość naszej planety. Prowadzone działania kształtują pozytywny wizerunek firm, co w efekcie może prowadzić do zwiększenia sprzedaży i uzyskania przewagi konkurencyjnej.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Społeczna odpowiedzialność biznesu, Przemysł odzieżowy, Produkcja odzieży


Inne teksty tego samego autora


Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Ilnicka, W., & Makowski, Łukasz. (2022). Społeczna odpowiedzialność biznesu na przykładzie wybranych firm odzieżowych. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 96(1). https://doi.org/10.5604/013001.0016.0360

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP