Boguszewicz-Kreft M., 2009, Zarządzanie doświadczeniem klienta w usługach, Gdańsk: Wyd. Uniwersytetu Gdańskiego.
Churchill G.A., 2002, Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne, Warszawa: Wyd. Naukowe PWN.
Drucker P.F., 1954, The Practice of Management, New York: Harper & Row Publishers.
Encyklopedia popularna, 1998, Warszawa: PWN, http://encyklopedia.pwn.pl/haslo/aksjologia; 3866999.html [accessed 18.11.2016].
Falencikowski T., 2013, Spójność modeli biznesu. Koncepcja i pomiar, Warszawa: Wyd. CeDeWu.
Georg B., Kalińska-Kula M., 2014, Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich, Łódź: Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego.
Honderich T. (ed.), 1999, Encyklopedia filozofii, Vol. 1-2, Poznań: Zysk i S-ka.
Isard W., Bramhall D.F., Vielrose E., Wróbel A., Czerwiński Z., 1965, Metody analizy regionalnej. Wprowadzenie do nauki o regionach, Warszawa: PWN.
Kącik E., 2011, Teoria środków-celów w segmentacji rynku. Studium metodologiczno-empiryczne, Warszawa: Wolters Kluwer Polska.
Kisielinicki J., Turyna J., 2012, Decyzyjne systemy zarządzania, Warszawa: Difin.
Kobis P., 2008, Marketing z Google. Jak wejść na pierwszą pozycję, Warszawa: Wyd. Naukowe PWN.
Krzyżanowski L., 1999, O podstawach kierowania organizacjami inaczej, Warszawa: Wyd. Naukowe PWN.
Mc Donald M., Dunbar I., 2003, Segmentacja rynku, Kraków: Oficyna Ekonomiczna.
Pranulis V.P., Drewniak R., 2007, Badania marketingowe. Teoria i praktyka, Toruń: Wyd. Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu.
Wysocka E., Koziński J., 2000, Strategia rozwoju regionalnego i lokalnego po reformie administracyjnej państwa, Warszawa: Difin.
Zarząd Województwa Kujawsko-Pomorskiego, 1999, Strategia rozwoju województwa kujawsko-pomorskiego. Diagnoza prospektywna, Toruń.