Data publikacji : 2016-12-30

Pozycjonowanie marketingowe instrumentem tworzenia strategii szkół wyższych

Janusz Dworak



Abstrakt

Pozycjonowanie można uważać za dodatkowy instrument marketingowy, który umożliwia tworzenie strategii rozwoju. Artykuł został podzielony na części: diagnoza stanu (metaanaliza), składająca się z pozycjonowania konkurencyjnego (bezpośredniego), regionalnego (pośredniego) i lokalizacyjnego (mieszanego), oraz diagnoza prospektywna, w której wyróżniono analizę SWOT, BCG, 5 sił Portera, Pareto, cyklu życia produktu i Ansoffa. Został przedstawiony także sposób zastosowania pozycjonowania w procesie budowy strategii rozwoju szkoły wyższej.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Szkolnictwo wyższe, Pozycjonowanie, Konceptualizacja



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Dworak, J. (2016). Pozycjonowanie marketingowe instrumentem tworzenia strategii szkół wyższych. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 71(6). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/866

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP