Adamkiewicz-Drwiłło H.G., 2008, Współczesna metodologia nauk ekonomicznych, Toruń: Wyd. "Dom Organizatora".
Assel H., 1986, Consumer Behavior and marketing action, Second Edition, Boston: Kent Publishing Company.
Changsu K., Galliers R.D., Shin N. et al., 2012, Factors influencing Internet shopping value and customer repurchase intention, Electronic Commerce Research and Applications, Vol. 11, Issue 4: 374-387.
Glimcher P.W., Fehr E. (eds.), 2013, Neuroeconomics, Second Edition: Decision Making and the Brain, London: Academic Press.
Klein G.A., 2008, Naturalistic Decision Making, Human Factors: The Journal of the Human Factors and Ergonomics Society, Vol. 50, No. 3: 456-460.
Lau J., Ioannidis J.P., Schmid C.H., 1998, Summing up evidence: one answer is not always enough, The Lancet, Vol. 351: 123-127.
Maciejewski W., 2013, Czynniki wyboru uczelni ekonomicznej jako miejsca studiowania (na przykładzie Dolnego Śląska), Ph.D. dissertation, Wrocław: University of Economics (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu).
Saaty T.L., 1986, Axiomatic foundation of the analytic hierarchy process, Management Science, Vol. 32, No. 7: 841-855.
Słomczyński W., Życzkowski K., 2015, Kompromis Jagielloński - alternatywny system głosowania dla Rady Unii Europejskiej, http://chaos.if.uj.edu.pl/~karol/pdf/KompJag.pdf [accessed: 20.08.2015].
Szymańska A., 2007, Metodyczne problemy badań preferencji konsumenckich, Zeszyty Naukowe AE w Krakowie, No. 739: 1-18.
Szymańska A., 2013, Podejście kompozycyjne i dekompozycyjne w pomiarze wyrażonych preferencji konsumentów, in: Z. Zioło, T. Rachwał (eds.), Funkcje przemysłu i usług w rozwoju gospodarki opartej na wiedzy, Prace Komisji Geografii Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geograficznego, Vol. 21: 239-252.
Zhang J., Wu D., Olson D.L., 2005, The Method of Grey Related Analysis to Multiple Attribute Decision Making Problems with Interval Numbers, Mathematical and Computer Modelling, Vol. 42, Issue 9: 991-998.