References
Banach, M., (2015). Persony, czyli jak wejść w buty klienta [Persons, or how to step into the shoes of the customer]. https://marketerplus.pl/persony-czyli-wejsc-buty-klienta/.
Dutko, M. (2014). Efekt tygrysa - puść swoją markę w ruch! [The tiger effect - put your brand in motion!]. AkademiaInternetu.pl.
Ernest Wojcicki Foundation. (n.d.). How we help. https://fundacjaernesta.pl/jak-pomagamy/.
Gawanowska, M. (2017). Marka osobista bez tajemnic. Przewodnik dla skutecznych menedżerów kariery [Personal brand without secrets. A guide for effective career managers]. Wiedza i Praktyka.
Grzesiak, M. (2020). Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą [Personal branding, or how to effectively build an authentic personal brand]. Helion.
Kreowanie własnego wizerunku w Social Media - marka osobista (2021). [Creating your own image in Social Media - personal brand]. Team Solution. https://www.teamsolution.pl/blog/kreowanie-wlasnego-wizerunku-w-social-media-marka-osobista.
Malinowska-Parzydło, J. (2015). Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą [You are a brand. How to succeed and stay yourself]. One Press.
Mamaginekolog. (2015, October 1).