Data publikacji : 2019-12-30

Zielone kłamstwa w działaniu przedsiębiorstw

Martyna Musiał



Abstrakt

Zasadniczym celem artykułu jest przedstawienie istoty greenwashingu w działaniach przedsiębiorstwa. Część teoretyczna ukazuje genezę, istotę greenwashingu oraz wpływ zjawiska na zachowania konsumenta. Natomiast część praktyczną przygotowano w oparciu o wnikliwą analizę artykułów obcojęzycznych. W związku z tym dokonano prezentacji zmagań przedsiębiorstw w obszarze greenwashingu na przykładzie międzynarodowych firm, takich jak: McDonald, BP i Walmart.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Ekologia, Świadomość konsumenta, Świadomość ekologiczna



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF (English)

Zasady cytowania

Musiał, M. (2019). Zielone kłamstwa w działaniu przedsiębiorstw. Zeszyty Naukowe WSB W Poznaniu, 87(4), 73–82. https://doi.org/10.26349/zn.wsb.w.poznaniu.0087.05

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu WSB Merito
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: wydawnictwo@wsb.poznan.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
tel.: 61 655 33 33, fax 61 655 32 27
O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP