Data publikacji : 2019-12-30

Zielone kłamstwa w działaniu przedsiębiorstw

Martyna Musiał



Abstrakt

Zasadniczym celem artykułu jest przedstawienie istoty greenwashingu w działaniach przedsiębiorstwa. Część teoretyczna ukazuje genezę, istotę greenwashingu oraz wpływ zjawiska na zachowania konsumenta. Natomiast część praktyczną przygotowano w oparciu o wnikliwą analizę artykułów obcojęzycznych. W związku z tym dokonano prezentacji zmagań przedsiębiorstw w obszarze greenwashingu na przykładzie międzynarodowych firm, takich jak: McDonald, BP i Walmart.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Ekologia, Świadomość konsumenta, Świadomość ekologiczna



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Zasady cytowania

Musiał, M. (2019). Zielone kłamstwa w działaniu przedsiębiorstw. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 87(4), 73–82. https://doi.org/10.26349/zn.wsb.w.poznaniu.0087.05

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP