Published : 2025-08-01

Zastosowanie sztucznej inteligencji w działaniach marketingowych na wybranych przykładach

Abstract

Ever-evolving modern technologies operating on the basis of advanced algorithms are becoming a key tool used by marketers to conduct effective marketing strategies. Computing power enables the analysis of large amounts of data, allowing the creation of more personalized and relevant marketing messages. The ubiquitous trend of personalization makes consumers expect a company to tailor product offers and services to their individual needs and preferences.



Most read articles by the same author(s)


Details

References

Statistics

Authors

Download files

pdf (Język Polski)

Citation rules

Makowski, Łukasz, & Tyrała, S. (2025). Zastosowanie sztucznej inteligencji w działaniach marketingowych na wybranych przykładach. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 108(1). https://doi.org/10.58683/dnswsb.2082

Altmetric indicators


Cited by / Share



Publisher
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
University
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

About:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP