Data publikacji : 2020-09-30

Ćwiczenia i gry interaktywne dotyczące celów zrównoważonego rozwoju: jak rozwijać kompetencje w zakresie zrównoważonego rozwoju w szkolnictwie wyższym?

Olena Kozak



Abstrakt

Artykuł jest poświęcony idei włączania celów zrównoważonego rozwoju (CZR) w ramach dowolnego przedmiotu w szkolnictwie wyższym, co może przyczynić się do rozwoju kompetencji w zakresie zrównoważonego rozwoju. W publikacji przeanalizowano ćwiczenia i gry interaktywne dotyczące wszystkich 17 celów zrównoważonego rozwoju. Artykuł obejmuje również analizę kompetencji w zakresie zrównoważonego rozwoju rozwijanych przez każdą grę lub ćwiczenie, a także przedmiotu, w których można je wykorzystać. Autorka zaleca wykorzystanie ćwiczeń i gier interaktywnych dotyczących celów zrównoważonego rozwoju w szkolnictwie wyższym jako skutecznych narzędzi do promowania kwestii zrównoważonego rozwoju i rozwijania kompetencji studentów. (abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Edukacja, Program nauczania, Rozwój zrównoważony, Rozwój szkolnictwa


Podobne artykuły

Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.


Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF (English)

Zasady cytowania

Kozak, O. (2020). Ćwiczenia i gry interaktywne dotyczące celów zrównoważonego rozwoju: jak rozwijać kompetencje w zakresie zrównoważonego rozwoju w szkolnictwie wyższym?. Studia Periegetica, 31(3), 81–91. https://doi.org/10.5604/01.3001.0014.5963

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share


Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP