Login
Register
Login
 
English
Język Polski
English
About
About the Journal
Editorial Team
Reviewers
Peer Review Process
Code of Ethics
Privacy Statement
Submissions
Current
Online First
Archives
Announcements
Contact
Vol. 23 No. 3 (2018)
Cały numer (Język Polski)
Published:
2023-03-05
Artykuły
Education for Sustainable Development through Teacher Training
Nadiya Kostyuchenko Denys Smolennikov
11-20
DOI:
https://doi.org/10.26349/st.per.0023.01
PDF
Towards Challenge-driven Sustainability Education
Zbigniew H. Gontar
21-39
DOI:
https://doi.org/10.26349/st.per.0023.02
PDF
Uczenie się aktywne jako środek promowania edukacji na rzecz zrównoważonego rozwoju w klasie: przykład wdrażania kursu "Wielopoziomowy ład organizacyjny"
Savitri Jetoo
41-55
DOI:
https://doi.org/10.26349/st.per.0023.03
PDF
Framework for Transformation of the Mathematics Education into Education for Sustainable Development
Anna Vintere
57-67
DOI:
https://doi.org/10.26349/st.per.0023.04
PDF
Sustainability at Higher Education Institutions of Belarus: Case Study
Volha Kremleva Alena Jukh
69-76
DOI:
https://doi.org/10.26349/st.per.0023.05
PDF
ESD Implementation in Universities of Central and Eastern Europe: Common Barriers, Challenges, and Solutions for Kyiv and Riga
Oleksandra Khalaim Tatjana Tambovceva
77-92
DOI:
https://doi.org/10.26349/st.per.0023.06
PDF
Heuristic Method for Successful Learning in Education for Sustainable Development
Alena Jukh Volha Kremleva
93-102
DOI:
https://doi.org/10.26349/st.per.0023.07
PDF
Publisher
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail:
journals@poznan.merito.pl
University
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
About:
Copyright 2022 by
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by
LIBCOM
Platform & Workfow by
OJS/PKP