Data publikacji : 2011-06-30

Cztery rodzaje modeli kompetencyjnych w zarządzaniu zasobami ludzkimi

Jacek Woźniak



Abstrakt

Tekst analizuje wymagania wobec pojęcia kompetencji, które są potrzebne w ramach każdego z czterech podsystemów zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji. Uzasadniono, że tradycyjne rozumienie kompetencji jako pozakontekstowo i precyzyjnie mierzalnych atrybutów jednostek jest istotne tylko dla tradycyjnego systemu wynagradzania, podczas gdy pozostałe podsystemy wykorzystują inne właściwości kompetencji. W rezultacie należy rozważyć tworzenie odrębnych czterech modeli kompetencji. (abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Zarządzanie zasobami ludzkimi, Kompetencje, Kompetencje pracownicze



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Woźniak, J. (2011). Cztery rodzaje modeli kompetencyjnych w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 34(34). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/1467

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP