Działdowski A., 2014, Internet rzeczy - wyzwania dla bezpieczeństwa, Networld, nr 7-8.
Fabianowicz B., 2013, Internet rzeczy w natarciu, Marketing w Praktyce, nr 5(183), maj.
Fabiszewski D., 2014, Internet (wszech)rzeczy motorem rozwoju gospodarczego, HBR Polska, 7-8, S1.
Jabłońska M.R., 2014, Etyka w zarządzaniu danymi za pomocą Internetu Rzeczy na przykładzie sektora elektroenergetycznego, Studia i Materiały Uniwersytetu Łódzkiego, nr 71.
Kotler Ph., Keller K.L., 2012, Marketing, Poznań: Rebis.
Mapa sektorów M2M/IoT firmy badawczej Beecham Research, www.beechamresearch.com/article. aspx?id=4 [dostęp: 12.08.2015].
Ryu M.-W., Kim J., Lee S.-S., Song M.-H., 2012, Survey on Internet of Things: Toward Case Study, Smart Computing Review, nr 2(3).
Vongsingthong S., Smanchat S., 2014, Internet of Things: a Review of Applications and Technologies, Suranaree Journal Science and Technology, vol. 21, nr 4.
Whitmore A., Agarwal L., Da Xu, 2015, The Internet of Things - A Survey of Topics and Trends, Information Systems Frontiers, 17.
Wiktor J.W., 2013, Komunikacja marketingowa, Warszawa: WN PWN.