Data publikacji : 2012-10-30

Zrównoważony marketing szkół wyższych

Arnold Pabian



Abstrakt

Celem artykułu jest określenie istoty, zakresu i możliwości zastosowania koncepcji zrównoważonego marketingu w szkole wyższej. W artykule autor wyjaśnia istotę i przesłanki rozwoju zrównoważonego marketingu, wyjaśnia sposób działania zrównoważonej szkoły wyższej, a następnie definiuje zrównoważony marketing uczelni i omawia konieczne modyfikacje podejścia marketingowego we wszystkich obszarach jego działania.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Zrównoważony marketing, Szkolnictwo wyższe, Marketing przedsiębiorstwa



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Pabian, A. (2012). Zrównoważony marketing szkół wyższych. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 44(44). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/1243

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP