Dąbrowska A., Janoś-Kresło M., Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, Difin, Warszawa 2010.
Dąbrowska A., Janoś-Kresło M., Wódkowski A., E-usługi a społeczeństwo informacyjne, Difin, Warszawa 2009.
Gregorczyk S., E-learning a przewaga konkurencyjna szkoły wyższej, "e-mentor" 2010, nr 5.
Jonas A., Jakość e-usług (dylematy terminologiczno-metodologiczne), "Handel Wewnętrzny", wrzesień-październik 2011.
Jonas A., Kryteria oceny przez studentów jakości usług edukacyjnych szkół wyższych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie" 2006, nr 729.
Sablewski S., E-learning dla nauczycieli, Wyd. FOSZE, Rzeszów 2009.
Santos J., E-service quality, "Managing Service Quality" 2003, Vol. 13, No. 3.
Skrzypek J., Program odnowienia e-strategii Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, w: Koncepcje i praktyka e-edukacji, red. M. Dąbrowski, M. Zając, Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych, Warszawa 2011.
Stiakakis E., Georgiadis Ch.K., E-service quality: comparing the perceptions of providers and customer, "Managing Service Quality" 2009, Vol. 19, No. 4.