Data publikacji : 2012-10-30

Kryteria oceny jakości zajęć e-learningowych przez studentów w świetle badań postrzegania e-zajęć prowadzonych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie

Agata Jonas



Abstrakt

W artykule podano definicję e-learningu. Zwrócono uwagę na coraz większą popularność tej formy nauczania, a co za tym idzie, konieczność dokonywania oceny e-zajęć. Celem artykułu jest próba odpowiedzi na pytanie: jakie elementy e-zajęć powinny być oceniane przez studentów? Podstawą odpowiedzi na to pytanie były badania ankietowe przeprowadzone wśród studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Badania te miały na celu poznanie opinii studentów na temat zajęć e-learningowych oraz identyfikację czynników istotnych dla oceny tych zajęć.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Zdalne nauczanie, Metoda SERVQUAL, Ocena jakości usług, Szkolnictwo wyższe



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Jonas, A. (2012). Kryteria oceny jakości zajęć e-learningowych przez studentów w świetle badań postrzegania e-zajęć prowadzonych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 44(44). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/1257

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP