Data publikacji : 2016-04-30

Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym w dobie multichannel

Tomasz M. Miśkiewicz



Abstrakt

Od kilku lat w publikacjach poświęconych komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym pojawia się pojęcie tzw. komunikacji multichannel lub komunikacji wielokanałowej. Komunikacja wielokanałowa rozumiana jest na rynku farmaceutycznym szeroko - nie tylko jako obecność z przekazem marketingowym w wielu kanałach, ale także jego komunikowanie w sposób dostosowany do preferencji grupy docelowej. Komunikacja wielokanałowa oznacza więc zmianę w podejściu do adresatów komunikacji i ich roli (różne sposoby kształtowania interakcji z grupą docelową), a także w sposobie doboru form przekazu i narzędzi dla różnych kanałów komunikacji.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Komunikowanie marketingowe, Rynek farmaceutyczny



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Miśkiewicz, T. M. (2016). Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym w dobie multichannel. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 67(2). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/914

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP