Data publikacji : 2012-10-30

Uniwersytet jako przestrzeń konfliktu wiedzy i informacji. Przyczynek do analizy posttradycyjnego systemu eksperckiego

Andrzej Ostrowski



Abstrakt

Artykuł bazuje na dorobku brytyjskiej szkoły socjologicznej, w szczególności pracach takich autorów, jak: Anthony Giddens czy Ulrich Beck. W artykule zaprezentowano uniwersytet posttradycyjny i jego charakterystyczne cechy oraz przedstawiono konsekwencje takiego podejścia dla marketingu uniwersytetu posttradycyjnego i wskazano sposoby budowania marki uniwersytetu posttradycyjnego. Podany w tytule artykułu konflikt wiedzy i informacji wiąże się ściśle z problematyką skutecznej strategii marketingowej.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Marketing, Strategia marketingowa, Wiedza, Informacja



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Ostrowski, A. (2012). Uniwersytet jako przestrzeń konfliktu wiedzy i informacji. Przyczynek do analizy posttradycyjnego systemu eksperckiego. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 44(44). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/1240

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP