Bryła P., Charakterystyka uczestnictwa Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego w realizacji program Erasmus, w: Profesjonalne kadry dla nowoczesnego miasta, regionu i kraju. Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych UŁ wobec wyzwań internacjonalizacji gospodarki, kultury i mediów, red. T. Domański, UŁ, Łódź 2010.
Bryła P., Determinanty współpracy uczelni ze sferą biznesu, "Marketing i Rynek" 2012, nr 7.
Bryła P., Rola programu Erasmus w marketingu akademickim, w: Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów, red. T. Domański, UŁ, Łódź 2011.
Decyzja nr 1720/2006/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z 15 listopada 2006 r. ustanawiająca program działań w zakresie uczenia się przez całe życie oraz decyzja Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1357/2008/WE z 16 grudnia 2008 r. zmieniająca decyzję nr 1720/2006/WE.
Domański T., Międzynarodowy model kształcenia studentów, w: Profesjonalne kadry dla nowoczesnego miasta, regionu i kraju. Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych UŁ wobec wyzwań internacjonalizacji gospodarki, kultury i mediów, red. T. Domański, UŁ, Łódź 2010.
European Commission, Directorate-General for Education and Culture, The Impact of ERASMUS on European Higher Education: Quality, Openness and Internationalisation, DG EAC/33/2007, Brussels 2008.
Judson K., Aurand T., Karlovsky R., Applying relationship marketing principles in the university setting: an adaptation of the exchange relationship typology, "The Marketing Management Journal" 1997, Vol. 17, No. 1.
Kolanowska E., 10 lat Erasmusa w Polsce 1998-2008, Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji, Warszawa 2008.
Lewison D., Hawes J., Student Target Marketing Strategies for Universities, "Journal of College Admission" 2007, summer.
Sheth J., Parvatiyar A., Relationship Marketing in Consumer Markets: Antecedents and Consequences, "Journal of the Academy of Marketing Science" 1995, Vol. 23, No. 4.