AntyWeb, NoNoobs, SW Research, 2014, Generation mobile 2014, www.2013.generationmobile. pl/konto/materialy [dostęp: 3.09.2015].
Dyer K., 2013, Vogue tries NFC in New York taxis, www.nfcworld.com/2013/10/08/326269/vogue-tries-nfc-new-york-taxis/ [dostęp: 4.09.2015].
Goliński M., Polańska K. (red.), 2010, Komunikacja mobilna. Nowe oblicza gospodarki, społeczeństwa i biznesu, Warszawa: Oficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
IAB Polska Mobile, 2014, Perspektywy rozwojowe mobile online w Polsce, www.iab.org.pl/wp-content/uploads/2014/09/raport_iab_polska_mobile.pdf [dostęp: 5.09.2015].
IAB Polska Mobile, 2015, Perspektywy rozwojowe mobile online w Polsce, www.ican.pl/files/ book_raport_mobile_2015.pdf [dostęp: 5.09.2015].
Kall J., 2015, Branding na smartfonie. Komunikacja mobilna marki, Warszawa: Wolters Kluwer S.A.
Konkol S., 2010, Marketing mobilny, Gliwice: Wydawnictwo Helion.
Ling R., Donner J., 2012, Komórka. Komunikacja mobilna, Warszawa: WN PWN.
Millward Brown, 2013, Zwyczaje Polaków związane z korzystaniem ze smartfonów i tabletów, www.nowymarketing.pl/i/fmfiles/raport-z-badania.pdf [dostęp: 4.09.2015].
Mobile Marketing Association, 2009, MMA updates Definition of Mobile Marketing, www.mmaglobal. com/news/mma-updates-definition-mobile-marketing [dostęp: 4.09.2015].
Sadowska E., 2013, Marketing mobilny a komunikacja marketingowa, Studia Ekonomiczne, nr 140, 122-132.
Sznajder A., 2014, Technologie mobilne w marketingu, Warszawa: Wolters Kluwer S.A.
Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Dz.U. nr 144, poz. 1204.
Warcholska K., 2014, Daj się namierzyć, czyli geolokalizacja w marketingu mobilnym, www.nowymarketing. pl/a/3064,daj-sie-namierzyc-czyli-geolokalizacja-w-marketingu-mobilnym [dostęp: 4.09.2015].
We are social, 2014, Social Digital and mobile Worldwide 2014, www.wearesocial.com/uk/special-reports/social-digital-mobile-worldwide-2014 [dostęp: 3.09.2015].
www.pl.wikipedia.org/wiki/Near_Field_Communication [dostęp: 4.09.2015].