Data publikacji : 2016-04-30

Możliwości wykorzystania marketingu mobilnego w branży modowej

Magdalena Ankiel



Magda Stachowiak



Abstrakt

W artykule przedstawiono definicję i historię marketingu mobilnego oraz aktualne dane dotyczące wykorzystania urządzeń mobilnych w Polsce. Zaprezentowano również wybrane sposoby komunikowania się branży modowej w ramach marketingu mobilnego wraz z przykładami.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Aplikacje mobilne, Marketing mobilny, Rynek odzieżowy, Przemysł odzieżowy



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Ankiel, M., & Stachowiak, M. (2016). Możliwości wykorzystania marketingu mobilnego w branży modowej. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 67(2). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/915

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP